Beantwoord

T-Mobile Extra voucher werkt niet

Ik ben in het buitenland en kan voucher niet activeren voor surfpas hij pakt mijn code niet ben nu al 2 dagen bezig
icon

Beste antwoord door Thalina 4 mei 2017, 10:31

Hoi Ster1234,

Sorry voor de late reactie! Het is momenteel een stuk drukker dan normaal op het forum, waardoor mijn antwoord langer op zich liet wachten dan je van ons gewend mag zijn.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat hij de T-Mobile Extra punten van jouw Travel & Surf pas voucher heeft teruggestort. Ik zie ook dat je inmiddels een ander cadeautje hebt besteld 🙂 Ik duim met je mee voor een mooie prijs!

Ik hoop dat je ondanks dit toch een leuke vakantie hebt gehad! Mocht je nog eens ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten.
Bekijk origineel

11 reacties

Ik kan ook geen mail ontvangen en versturen via hotmail 😩
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ster1234,

Sorry voor de late reactie! Het is momenteel een stuk drukker dan normaal op het forum, waardoor mijn antwoord langer op zich liet wachten dan je van ons gewend mag zijn.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat hij de T-Mobile Extra punten van jouw Travel & Surf pas voucher heeft teruggestort. Ik zie ook dat je inmiddels een ander cadeautje hebt besteld 🙂 Ik duim met je mee voor een mooie prijs!

Ik hoop dat je ondanks dit toch een leuke vakantie hebt gehad! Mocht je nog eens ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten.
Ja het is via chat opgelost, wel jammer dat het voucher niet werkte. Bedankt voor je reactie. Vakantie was super!
Reputatie 6
Badge +17
Begrijpelijk dat je het liefst wilde dat de voucher werkte, sorry voor het ongemak! Gelukkig is het wel opgelost in ieder geval. Fijn om te lezen dat je vakantie super was 😃

Voor nu een fijn weekend toegewenst! En bij vragen weet je ons te vinden.
Dank je, jij ook fijn weekend!
Mijn vouchervode voor 1/5 staatslot werkt niet, hij geeft ongeldige cide aan, dit was ook al zo met mijn surf pas 😞
Nou werkt mijn voucher voor het 1/5 staatslot ook niet, hij geeft "ongeldige code" aan 😞 ik word er een beetje moe van, niets werkt.... wat nu??
Reputatie 2
ik heb het zelfde probleem mijn code voor het lot werkt ook niet 0610xxxxxx
Reputatie 4
Hoi Ster1234 & Nellyvanmeel,

Goed dat jullie dit aankaarten!

Ik reageer op jullie beide tegelijk, omdat jullie hetzelfde probleem hebben. Wat belangrijk is om te weten is dat jullie de code die in de e-mail staat moeten overtypen op de plek waar de code moet worden ingevuld. Vaak wordt de code gekopieerd en erin geplakt en dan werkt het niet. En anders kunnen jullie het beste contact opnemen met de Staatsloterij, omdat zij verantwoordelijk zijn voor de codes die worden uitgegeven.

Laten jullie even weten of het is gelukt?
Ik heb de code al overgetypt maar ook dit werkt niet, heb nu de staatsloterij gemaild maar het kan een ssntal dagen duren voor ik antwoord krijg, inmiddels ben ik er een beetje moe van om oversl achtereen te moeten.....
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ster1234,

Jammer om te lezen dat het overtypen van de code ook niet heeft geholpen. Goed dat je in de tussentijd contact hebt opgenomen met de Staatsloterij. Houd je ons op de hoogte van eventuele ontwikkelingen? We zijn erg benieuwd naar je reactie!

Reageer