Beantwoord

T-Mobile Extra weekendbundel


Hallo,

Ik heb op 6 januari via de t-mobile catalogus een extra weekendbundel besteld. Nu zijn hiervoor 390 punten afgeschreven maar ik heb via de mail geen unieke code ontvangen. Wel heb ik een sms ontvangen dat mijn bestelling is ontvangen. Binnen 3 werkdagen hoorde ik een mail te ontvangen maar helaas
icon

Beste antwoord door David 14 januari 2018, 17:01

Hoi Efruzcan,

Ik heb je de voucher gelijk opnieuw toegestuurd, heb je deze nu wel ontvangen? Het kan even een paar uur duren, maar dan zou je de voucher wel moeten hebben. Controleer ook de spambox voor de zekerheid. Als je de voucher nog niet hebt ontvangen, check dan even de instellingen van jouw mailprovider. Je kunt dit doen met deze stappen. Daarna kun je ons weer een berichtje sturen, dan sturen we de voucher opnieuw toe!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +10
zit de mail niet in jou spambox of reclame box , komt nog wel eens voor .
voor een paar weken terug had ik er ook één besteld en kreeg de code direct er na.
Ja precies normaal krijg je m direct in de mailbox. Heb ook vaak uurbundeltjes besteld. Maar dit keer helaas niets, ook niet in me spambox of reclamebox..
Reputatie 4
Badge +10
jammer , even wachten dan op een moderator .
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Efruzcan,

Ik heb je de voucher gelijk opnieuw toegestuurd, heb je deze nu wel ontvangen? Het kan even een paar uur duren, maar dan zou je de voucher wel moeten hebben. Controleer ook de spambox voor de zekerheid. Als je de voucher nog niet hebt ontvangen, check dan even de instellingen van jouw mailprovider. Je kunt dit doen met deze stappen. Daarna kun je ons weer een berichtje sturen, dan sturen we de voucher opnieuw toe!
Hoi David,

Ik heb hem ontvangen! Dank voor de moeite en een fijne avond toegewenst.
Reputatie 7
Badge +18
Graag gedaan! 🙂

Reageer