Beantwoord

T-Mobile Extra Weekendbundel niet ontvangen

• 27 juli 2016
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Hallo, ik heb 6/7 dagen geleden iets gekocht van t-mobile extra met mijn punten. Ik zou het binnen 5 dagen krijgen maar heb het nu nog niet. Hoe kan dat en kan ik dan ook mijn punten terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Amy 28 juli 2016, 10:25

Hi Matthijs_070_,

Goed dat je dit navraagt bij ons.

Ik zie dat je op 19 juli een weekendbundel hebt aangevraagd. Deze voucher hoor je binnen drie werkdagen in je e-mail te ontvangen. Zou je dit topic eens door willen nemen? Je leest daar wat je kunt doen wanneer je de bestelling niet hebt ontvangen. 🙂

Graag zien we je reactie tegemoet in het andere topic. Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics te voorkomen heb ik dit topic dan ook gesloten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Matthijs_070_,

Goed dat je dit navraagt bij ons.

Ik zie dat je op 19 juli een weekendbundel hebt aangevraagd. Deze voucher hoor je binnen drie werkdagen in je e-mail te ontvangen. Zou je dit topic eens door willen nemen? Je leest daar wat je kunt doen wanneer je de bestelling niet hebt ontvangen. 🙂

Graag zien we je reactie tegemoet in het andere topic. Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics te voorkomen heb ik dit topic dan ook gesloten.