Beantwoord

t mobile extra werkt niet

  • 3 juli 2019
  • 5 reacties
  • 1580 Bekeken

T mobile extra zegt sorry er ging iets mis bij het laden van de catalogus dit blijft die doen. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door David 5 juli 2019, 11:44

Hi @Mits1992,

We ervaren op het moment problemen met de catalogus van T-Mobile Extra. Voor sommigen werkt het om een andere browser te gebruiken of om de cookies te wissen, maar bij velen zal het afwachten zijn tot het helemaal is opgelost. Sorry voor dit ongemak!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Mits1992,

We ervaren op het moment problemen met de catalogus van T-Mobile Extra. Voor sommigen werkt het om een andere browser te gebruiken of om de cookies te wissen, maar bij velen zal het afwachten zijn tot het helemaal is opgelost. Sorry voor dit ongemak!
Geen antwoord mogen ontvangen over bovenstaande mail, chatten helpt ook al niet, zijn robotten niets persoonlijk chatten, telefoneren helpt ook niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hema1951,

Ervaar je ook problemen met de T-Mobile Extra pagina? Heb je al een andere browser geprobeerd of je cookies gewist? Zoals David ook aangeeft ervaren we momenteel een technisch probleem met deze pagina. Onze technische afdeling is druk bezig om het zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!
Nu zijn we 2 maanden verder en is er nog niks opgelost. Mijn email adres word niet geaccepteerd dus kan ik niks bestellen. Van de week half uur aan de telefoon gezeten met T-mobile en het resultaat is dat er niks opgelost is, compleet verloren tijd!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Wijnjand

Kun je mij een privébericht sturen met het juiste e-mailadres? Dan zet ik dit gelijk door naar de afdeling die hierover gaat. Excuses voor het ongemak!

Reageer