Beantwoord

T-Mobile korting op factuur

• 21 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 383 Bekeken

Reputatie 2
Omdat t-mobile niets méér kan doen om het bereik hier te verbeteren, ben ik genoodzaakt om na zeker 8 jaar, 4 iPhones verder over te stappen op de concurrent..!
Als kraamverzorgster kan ik het mij niet permitteren om telefoontjes te missen, en dat gebeurd té vaak nu dat ik in huis géén bereik heb..!
Erg jammer... maar helaas..!

Nu heb ik mijn punten ingewisseld voor 5€korting op mijn laatste rekening, en die kan ik dus niet terugvinden op mijn laatste factuur...! Hoe word dit geregeld?
icon

Beste antwoord door David 24 oktober 2016, 12:23

@Sawa2

Erg jammer dat we na al die jaren afscheid van je moeten nemen, maar ook zeer begrijpelijk. Zeker met een baan als die jij hebt moet je natuurlijk erg goed bereikbaar zijn!

Ik heb even gekeken en zie dat je op 17 oktober de korting hebt aangevraagd voor je factuur. Op 20 oktober was jouw factuur er echter al. Dit heeft elkaar dus gekruist en zal op de volgende factuur verrekend worden.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten. :)

@Oud gediende

Vervelend dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. Is dit bij de winkel, ander kanaal of in het algemeen? We kijken altijd graag hoe we dit kunnen verbeteren, dus als je aan kunt geven wat er precies aan de hand is dan hoor ik het graag van je.

Overigens heb ik zojuist al op je eigen eerdere topic gereageerd, over de factuur die nog openstond.
Bekijk origineel

2 reacties

succes ik zit er ook aan te denken over te stappen, t-mobile is te verwend geworden.
ze maken zoveel geld, maar een correct werkende klantenservice is ver te zoeken.
in mijn optiek scoren ze ver onder het gemiddelde, zoals bij mediamarkt of praxis duurt het lang om iemand te spreken in de winkel maar tmobile spant echt de kroon.
Reputatie 7
Badge +20
@Sawa2

Erg jammer dat we na al die jaren afscheid van je moeten nemen, maar ook zeer begrijpelijk. Zeker met een baan als die jij hebt moet je natuurlijk erg goed bereikbaar zijn!

Ik heb even gekeken en zie dat je op 17 oktober de korting hebt aangevraagd voor je factuur. Op 20 oktober was jouw factuur er echter al. Dit heeft elkaar dus gekruist en zal op de volgende factuur verrekend worden.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten. :)

@Oud gediende

Vervelend dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. Is dit bij de winkel, ander kanaal of in het algemeen? We kijken altijd graag hoe we dit kunnen verbeteren, dus als je aan kunt geven wat er precies aan de hand is dan hoor ik het graag van je.

Overigens heb ik zojuist al op je eigen eerdere topic gereageerd, over de factuur die nog openstond.

Reageer