T-Mobile Speciaal: geen punten bijgeschreven na aanmelding

Ik heb na 20-11-2012 voor €80 opgewaardeerd. 6x €10 en 1x €20, maar ik heb slechts 4x 10 punten gekregen. Dus mijn vraag, hoe jullie dit recht gaan trekken?

310 reacties

Reputatie 6
Klanten die in de afgelopen dagen een nieuw T-Mobile PrePaid Speciaal account hebben aangemaakt, hebben helaas geen punten ontvangen. Ook na een opwaardering worden er geen nieuwe punten bijgeboekt.

Deze storing is bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

Ervaar je hetzelfde probleem, laat dan hieronder een reactie achter. Je ontvangt dan een sms'je als de punten alsnog zijn toegekend.

Let op: in dit topic alléén een reactie plaatsen als het gaat om T-Mobile Speciaal (PrePaid), dus niet als je een probleem ervaart met T-Mobile Extra (Abonnee). Ervaar je problemen met T-Mobile Extra, dan kan je een nieuw topic starten in het forum T-Mobile Extra / Speciaal.
Vorige week vrijdag heb ik een Samsung GT-E1230 gekocht, inclusief 15 euro beltegoed. 5 euro stond al op het toestel; de overige 10 zou ik in de vorm van 222 punten via T-Mobile Speciaal krijgen. Dinsdagavond contact gehad met Anja K. van de Servicedienst. Gisteren of vandaag zouden de punten bijgeschreven worden maar mijn saldo is nog steeds 0. Kunt u dit svp in orde maken? Alvast hartelijk dank.
Ik heb vorige week vrijdag een Samsung GT-E1230 gekocht, inclusief een beltegoed van 15 euro. 5 euro stond al op het toestel, de resterende 10 euro zou ik ontvangen in de vorm van punten via T-Mobile Speciaal. Ik heb een mailtje gestuurd, dinsdagavond Anja K aan de lijn gehad maar mijn saldo is nog steeds 000.
Wilt u dit svp in orde maken? Mijn hartelijke dank.
Hallo ik heb voor ruim 170 euro opgewaardeerd maar nog steeds geen punten ontvangen ik sta nu nog op 70 punten wanneer worden die punten er bij geschreven dan want ik zit daar al een week op te wachten nu.
Ik heb vorige week een nieuwe simkaart gekocht,
5 euro stond er al op 10 euro zou ik er nog extra bijkrijgen als ik een account zou aanmaken
en me zou aanmelden bij t-mobile speciaal.
Dit heb ik zondag ochtend gedaan en had begrepen dat het 3 dagen zou duren voordat ik die punten binnen zou hebben.
Nu is het donderdag en ik heb ze nog steeds niet binnen, Graag mijn vraag hoe dat nou komt?
Aangezien ik die 10 euro wel graag wil.
Ik ervaar helaas ook hetzelfde probleem. Ik heb een nieuwe prepaid simkaart gekocht maar ik krijg geen spaarpunten bij mijn T-Mobile Speciaal waardoor ik tot op heden nog geen gebruik kan maken van de € 10,- extra beltegoed.

Het zou prettig zijn als dit z.s.m. opgelost word.

Bij voorbaat dank.
Vorige week een t-mobile BB simkaart gehaalt, na het aanmelden nog steeds geen punten gehad. dus heb al die tijd nog niks voor me telefoon kunnen activeren. hoop dat dit probleem snel word verholpen.
m.v.g. Corbin
ik heb het zelfde probleem naar dat ik mijn nieuwe simcard geactiveerd heb nog geen credits er bij voor het aanmelden van t-mobile extra.
Hallo
Ik heb vorige week een nieuw mobiel gekregen maar geen gratis beltegoed opgekregen als regestratie van t-mobile
Ook heb ik eergisteren opgewaardeerd en ook ik heb geen punten ontvangen
M.v.g
Geachte heer, mevrouw,
Ik ben nu een aantal dagen aangemeld voor T-Mobile Speciaal, maar ik heb nog geen 222 punten gekregen voor het gratis beltegoed. Hoe lang duurt het voordat deze worden bijgeschreven?
Groeten,Bastiaan
ik heb mij punten nog niet gekrege
Ik heb me ook al een paar dagen geleden aangemeld nog steeds geen punten. Hoe kan dit?
Raymond schreef:

Klanten die in de afgelopen dagen een nieuw T-Mobile PrePaid Speciaal account hebben aangemaakt, hebben helaas geen punten ontvangen. Ook na een opwaardering worden er geen nieuwe punten bijgeboekt.

Ervaar je hetzelfde probleem, laat dan hieronder een reactie achter. Je ontvangt dan een sms'je als de punten alsnog zijn toegekend.

Let op: in dit topic alléén een reactie plaatsen als het gaat om T-Mobile Speciaal (PrePaid), dus niet als je een probleem ervaart met T-Mobile Extra (Abonnee). Ervaar je problemen met T-Mobile Extra, dan kan je een nieuw topic starten in het forum T-Mobile Extra / Speciaal.

Ik heb mij het zelfde probleem, ik heb mij aangemeld en nog geen punten ontvangen
Ik heb het zelfde probleem heb mij ook afgelopen zondag aangemeld en nog geen extra punten ontvangen
Is er al een idee waarneer er een oplossing is voor die storing ?
Duurt het nog 1 week? 
Reputatie 5
@Iedereen ik heb al jullie specifieke cases doorgezet. Wij zijn hard aan het werk om dit probleem op te lossen. Jullie ontvangen een sms'je wanneer de punten zijn bijgeschreven.

Excuses voor het ongemak. Mochten jullie nog vragen hebben dan zien wij deze graag tegemoet.
Ik heb helaas deze punten ook nog niet binnen.
Ik heb mij begin van deze week ook aangemeld maar de punten heb ik ook niet niet.
Reputatie 5
@Ikuh & @Arjanne Welkom op het My T-Mobile forum. Ik heb ook jullie cases doorgezet.

Excuses voor het ongemak.
bij mij ook nog steeds niet maar dat probleem wisten jullie al
Reputatie 2

ik zit ook op mijn punten te wachten gaat dat vandaag nog lukken dan
Ik zit ook nog steeds op de punten te wachten, Kan ook dit verholpen wordne?
ik heb me aangemeld en nog niets gekregen
Ik heb mij gister geregistreerd met mijn mobiel nummer en ook aangemeld voor t-mobile special zodat ik 222 punten zou krijgen die ik wilde inruilen voor €10 beltegoed, ik zou binnen 24 uur de punten ontvangen,waar blijven ze,ik heb nog steeds 0 punten?
Hallo, op zondag 6 januari heb ik me aangemeld bij t mobile speciaal, omdat ik een nieuwe telefoon met nieuw nu met heb aangeschaft. Nu is het zaterdag de 12e en zijn mijn 222 punten die ik zou krijgen na aanmelding, nog niet bijgeschreven. Hoe lang gaat het nog duren, voordat ik de punten zie in mijn overzicht?

Reageer