T-Mobile Speciaal: geen punten bijgeschreven na aanmelding



Toon eerste reactie

310 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@SefaSoy

Allereerst welkom bij de T-Mobile Community!

Ik heb je nogmaals aangemeld voor T-Mobile Speciaal. Je aanmelding zal binnen 3 werkdagen verwerkt worden. Dit houdt dus ook in dat je binnen 3 werkdagen je T-Mobile Speciaal punten toegekend krijgt. 😉
Inmiddels zijn de 3 werkdagen verstreken en ik heb nog steeds geen punten :( 

Zou u er nogmaals naar willen kijken?

Mvg, 
Sefa

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/sefasoy-287188/"

Allereerst welkom bij de T-Mobile Community!

Ik heb je nogmaals aangemeld voor T-Mobile Speciaal. Je aanmelding zal binnen 3 werkdagen verwerkt worden. Dit houdt dus ook in dat je binnen 3 werkdagen je T-Mobile Speciaal punten toegekend krijgt. 😉

Reputatie 5
@SefaSoy

Goed dat je het even meldt. Er is namelijk iets misgegaan met de aanmelding. Ik zie dat deze niet is verwerkt, dus ik heb je opnieuw aangemeld. Binnen drie werkdagen krijg je je Speciaal punten en zijn deze zichtbaar op My T-Mobile.
Beste Sander,

Volgens mij gaat het weer fout. Ik kan me namelijk nog steeds aanmelden voor de T-mobile speciaal.
Ik neem aan dat hij dus weer niet wordt verwerkt. Ik vind het heel vervelend dat het maar niet opgelost wordt!

Mvg,
Sefa

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/sefasoy-287188/"

Goed dat je het even meldt. Er is namelijk iets misgegaan met de aanmelding. Ik zie dat deze niet is verwerkt, dus ik heb je opnieuw aangemeld. Binnen drie werkdagen krijg je je Speciaal punten en zijn deze zichtbaar op My T-Mobile.

En wederom heb ik nog steeds geen punten..
Bij mij geeft hij totaal geen spaarsaldo aan terwijl er 220 punten hoort te staan!
Ik heb 10 euro opgewaardeerd op zondag 30 juni rond 8 uur, maar heb geen punten gekregen.
Slechte zaak dit, er zijn vaak veel problemen, ik hoop dat de mijne opgelost word !
Reputatie 5
@Simon Reitsma

Het kan een tijdje duren voordat de T-Mobile Speciaal punten zichtbaar zijn. In het systeem is terug te zien dat de T-Mobile Speciaal punten op dit moment reeds zijn bijgeboekt. 🙂

Raymond schreef:

Klanten die in de afgelopen dagen een nieuw T-Mobile PrePaid Speciaal account hebben aangemaakt, hebben helaas geen punten ontvangen. Ook na een opwaardering worden er geen nieuwe punten bijgeboekt.

Deze storing is bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

Ervaar je hetzelfde probleem, laat dan hieronder een reactie achter. Je ontvangt dan een sms'je als de punten alsnog zijn toegekend.

Let op: in dit topic alléén een reactie plaatsen als het gaat om T-Mobile Speciaal (PrePaid), dus niet als je een probleem ervaart met T-Mobile Extra (Abonnee). Ervaar je problemen met T-Mobile Extra, dan kan je een nieuw topic starten in het forum T-Mobile Extra / Speciaal.



Ik heb mij het zelfde probleem, ik heb mij aangemeld en nog geen punten ontvangen



Ik heb nog nooit gehad ook niet na iedere opwaardering
Reputatie 6
Badge +16
@rdhood

Allereerst welkom op het forum.

Het is niet meer mogelijk om met PrePaid te sparen met T-Mobile Speciaal. T-Mobile Speciaal is namelijk vervangen door T-Mobile Surprise. Hiermee kan je vele prijzen winnen door mee te spelen met het spel.

Reageer