T-Mobile Speciaal punten naar beltegoed (deel 1)

Reputatie 2
Overal op de site staat dat je de punten kan inwisselen voor beltegoed. maar ik kan nergens vinden waar ik dat moet doen! 😠

This topic has been closed for comments

230 reacties

Reputatie 2
Na het inloggen op My T-Mobile zie je een overzicht, waar je kunt kiezen voor 'T-Mobile Speciaal'. Vervolgens kies je 'Ga naar de Catalogus' en 'artikeloverzicht'.

De mogelijkheid voor het verkrijgen van 10 euro beltegoed door het verzilveren van 180 T-Mobile Speciaal-punten vind je op de eerste pagina van de catalogus. Bij het tegoed van je keuze kies je voor 'Bekijk de details' en vervolgens voor 'Bestel'. Je beltegoed wordt dan opgewaardeerd en je ontvangt een sms-bericht ter bevestiging.
Reputatie 2
1: T-Mobile Speciaal ?
2: Punten sparen voor T-Mobile Producten?
3: Hoe kan ik beltegoed kopen met spaarpunten?

Ik wil graag weten hoe dit kan of gaat??

Mario Dabruntz (*****@hotmail.com)
06429*****
Reputatie 3
Om gespaarde T-Mobile Speciaal-punten in te wisselen voor gratis beltegoed log je in op My T-Mobile (www.t-mobile.nl) en kies je 'T-Mobile Speciaal', 'Ga naar de Catalogus' en 'artikeloverzicht'. Het artikel 10 euro beltegoed voor 180 punten staat op de eerste pagina van de catalogus.

Als je bent aangemeld voor T-Mobile Speciaal, ontvang je automatisch punten als je jouw beltegoed opwaardeert. Je krijgt 1 punt per euro, 10 bonuspunten als je in een maand 20 euro hebt opgewaardeerd en nogmaals 10 bonuspunten bij 40 euro opwaarderen in een maand.

Ik heb trouwens jouw e-mailadres en telefoonnummer onherkenbaar gemaakt om te voorkomen dat je daarop lastiggevallen wordt.
Reputatie 2
naar de webshop gaan en daar beltegoed kopen(je kan ook andere dingen kopen hoor!)
Reputatie 2
ik zou ook graag mijn punten inwisselen voor beltegoed,maar helaas kan ik dat niet vinden in de catalogus?
wat nu te doen?
Reputatie 6
@kawarimono

Lukt het je ook niet als je de instructie van Lonneke uit dit topic volgt?
Reputatie 2
Ik kreeg laatst een mail dat ik genoeg punten had op een bioscoopbon van te kopen (wat ik altijd doe) echter blijf ik maar krijgen dat ik niet op de pagina mag komen. Is er iets mis met mijn gegevens?
Reputatie 2
@annemarie84: Er is niets mis met je gegevens. Ik heb je melding doorgestuurd. Binnen enkele dagen moet het weer mogelijk voor je zijn om artikelen te bestellen.
Reputatie 2
Ik begrijp dat bij een opwaardering van minimaal
Reputatie 4
Bij iedere 10euro die je opwaardeerd krijg je geloof ik 10punten.
Het is bijna een jaar terug dat ik nog een prepaid van t mobile had dus heeeeel zeker durf ik het niet te zeggen.
Reputatie 2
Prepaid is idd al lichtelijk uit groetmoederstijd! Staat me toch iets van bij dat dit een recente en nog actieve actie is, bedankt iig!
Reputatie 3
Als je aangemeld bent bij T-Mobile Speciaal en je waardeert met
Reputatie 2
Heb net weer eens mijn beltegoed opgewaardeer maar weer geen tien punten ontvangen en dat gebeurt wel vaker wat jammer is want je spaart wel voor iets leuks meer mensen problemen mee??
Hoe krijg ik ze er alsnog bij??
Reputatie 2
Ze zijn een beetje traag bij tmobile, het kan zijn dat je ze na een paar dagen krijgt.
Wacht nog 2 dagen, als je ze dan niet hebt, probeer te mailen naar tmobile..niet dat ze je gelijk helpen..maar proberen kan altijd!
Reputatie 2
moet je specail opwardern voor punten?
Reputatie 1
@dylanxx334

Bij T-Mobile Speciaal kun je alleen door middel van het opwaarderen van je beltegoed T-Mobile Speciaal punten ontvangen.
Reputatie 5
@debby31, de 10 T-Mobile Speciaal-punten voor je opwaardering van 3 december 2009 zijn inmiddels aan je saldo toegevoegd.
Reputatie 2
[QUOTE=Marco;698288]Om gespaarde T-Mobile Speciaal-punten in te wisselen voor gratis beltegoed log je in op My T-Mobile (www.t-mobile.nl) en kies je 'T-Mobile Speciaal', 'Ga naar de Catalogus' en 'artikeloverzicht'. Het artikel 10 euro beltegoed voor 180 punten staat op de eerste pagina van de catalogus.

Ik zie dat 10 euro beltegoed mij 650 punten ga kosten. Is die 180 punten dan bij pre paid only?
Reputatie 5
@Gast, je bent T-Mobile Abonnee, dit betekent dat je T-Mobile Extra-credits spaart. Dit een ander spaarprogramma dan T-Mobile Speciaal voor PrePaid-klanten. Je kunt als abonnee ook andere artikelen kiezen dan PrePaid-gebruikers.
Reputatie 2
Ik heb vorige week een Blackberry gekocht, prepaid.
Nu moest ik me registeren op T-mobile.nl om 10 euro bltg te krijgen.
En ik heb nu de punten wel maar ik kan nergens hoe ik deze om kan zetten in beltegoed... alleen cadeautjes kan je hiervan halen.

Kan iemand mij misschien helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Reputatie 5
Op pagina 1 van de catalogus staat bovenaan de € 5,- beltegoed voor 100 punten. Onderaan de pagina staat de € 10,- voor 180 punten.
Reputatie 2
Lonneke schreef:

Na het inloggen op My T-Mobile zie je een overzicht, waar je kunt kiezen voor 'T-Mobile Speciaal'. Vervolgens kies je 'Ga naar de Catalogus' en 'artikeloverzicht'.

De mogelijkheid voor het verkrijgen van 10 euro beltegoed door het verzilveren van 180 T-Mobile Speciaal-punten vind je op de eerste pagina van de catalogus. Bij het tegoed van je keuze kies je voor 'Bekijk de details' en vervolgens voor 'Bestel'. Je beltegoed wordt dan opgewaardeerd en je ontvangt een sms-bericht ter bevestiging.

Ik heb het gedaan zoals u dat hierboven ook al hebt vernoemd. Maar ik kreeg geen sms-bericht ter bevestiging en mijn beltegoed is ook niet opgewaardeerd. Heb ik het nou verkeerd gedaan? Want bij 'bestel historie' zie ik wel dat ik 10,00 euro Beltegoed heb besteld en daarachter staat -180 punten. Maar mijn beltegoed is niet opgewaardeerd en heb nogmaals geen sms-bericht ter bevestiging.
Bij voorbaat dank.
Reputatie 2
Anne-Marie schreef:

@Gast, je bent T-Mobile Abonnee, dit betekent dat je T-Mobile Extra-credits spaart. Dit een ander spaarprogramma dan T-Mobile Speciaal voor PrePaid-klanten. Je kunt als abonnee ook andere artikelen kiezen dan PrePaid-gebruikers.

Hallo Anne-Marie, waar vind ik de t-mobile extra credits catalogus?
Reputatie 5
Rechtsonder op je My T-Mobile pagina.
Reputatie 2
Als ik bij mijn puntenoverzicht het aantal punten optel dat ik nu al zou moeten hebben komt dit totaal niet overeen met het puntensaldo. Hoe kan dit?