T-Mobile Speciaal punten naar beltegoed (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

230 reacties

Reputatie 2
Inmiddels heeft de klantenservice mij gebeld naar aanleiding van een door mij gestuurde e-mail en het is het probleem opgelost zoals bij de anderen in dit forum. Indien dit de procedure is (dus direct contact met klantenservice en niet via dit forum) om tot een oplossing van dit probleem te komen is het wellicht wel zo netjes als een moderator dit hier ook even meldt.
Reputatie 2
Hallo T-mobile,

zouden jullie mijn beltegoed ook willen opwaarderen?
Reputatie 2
Ik heb me op de 28e vorige maand aangemeld voor T-Mobile speciaal, omdat ik dan 10 euro gratis beltegoed zou kunnen aanvragen. Nu heb ik onderhand mijn punten ontvangen en ingewisseld maar zoals je hieronder kunt zien zijn ze 5 dagen geleden afgeschreven en ik heb mijn beltegoed nu nog steeds niet ontvangen.

Weet iemand of het zo lang hoort te duren of dat er iets mis is gegaan?

3-3-2011 TM Speciaal 10,00 euro beltegoed -222
1-3-2011 Bonuspunten bij aanmelding T-Mobile Speciaal 222
Reputatie 6
@TobiasV
Vervelend dat je nog niets hebt ontvangen. Ik heb direct de €10,- voor je bijgeboekt. Mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=118952]T-Mobile Speciaal punten naar beltegoed (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]