T-Mobile Speciaal-punten niet bijgeschreven (deel 2)

• 21 februari 2011
  • 26 reacties
  • 1618 Bekeken

Reputatie 5
  • Oud-Moderator
  • 8100 reacties
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=102444]T-Mobile Speciaal-punten niet bijgeschreven (na opwaarderen)[/thread],
en [thread=102677]nog geen 180 punten ontvangen na aanmelding.[/thread]

Wanneer je T-Mobile Speciaal-punten niet zijn bijgeschreven na opwaarderen kun je dit hier kenbaar maken.
Ook kun je het hier melden als je na het aanmelden voor T-Mobile Speciaal je startpunten niet hebt ontvangen.

[/modbreekt]

26 reacties

Reputatie 2
Hoelang duurt het voordat er punten worden bijgeschreven wanneer je hebt opgewaardeerd??
Reputatie 6
@albertjanno

De punten worden binnen 3 dagen toegekend na het opwaarderen, wanneer er met meer dan € 20,- euro word opgewaardeerd binnen een kalendermaand krijg je nog bonuspunten, deze worden op de 11e van de volgende maand bijgeboekt.
Reputatie 2
Hallo,

ik heb mij twee maanden geleden aangemeld voor T-mobile extra (en dus inmiddels al twee facturen betaald) Kreeg ik vandaag een mail met de melding dat ik ben aangemeld. Worden de punten van die eerste twee facturen ook nog bijgeschreven?
Reputatie 5
@Stroetje
Ik zie dat je aanmelding voor T-Mobile Extra op 14 februari is aangevraagd en op 15 februari is verwerkt, omdat je factuur ook van 15 februari is worden de T-Mobile Extra punten vanaf komende factuur bijgeschreven. Dit kan ik niet met terugwerkende kracht herstellen. Ik heb je ook nog een priv
Reputatie 2
Als ik iemand beltegoed cadeau doe ( t-mobile prepaid 24/7)

krijg ik dan ook gewoon punten binnen 3 dagen bij geschreven?

mvg,

Ramon
Reputatie 2
ik heb me aangemeld voor t-mobile speciaal maar tot op heben de bonuspunten nog niet bijgeboekt gekregen. Ik zie ook dat bij adres onbekend staat.
Reputatie 5
@Downstar2

Punten worden alleen bijgeschreven wanneer het beltegoed wordt bijgeboekt op de desbetreffende aansluiting. Wanneer jij beltegoed aan een ander cadeau geeft wordt dit niet bij jouw nummer bijgeschreven en zullen er dus ook geen T-Mobile Speciaal punten worden bijgeschreven.

@baukje

Zou je mij in een privébericht de gegevens toe kunnen sturen die je dient in te vullen voor T-Mobile Speciaal? Dan kan ik voor je nakijken waar het fout gaat.
Reputatie 2
Nee nog niet 150 bunten ontvangen!!!???
Reputatie 5
@caner

Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Kun je misschien iets duidelijker zijn in je informatie? heb je voor een bepaald bedrag opgewaardeerd waarvoor je 150 T-Mobile Speciaal punen zou moeten ontvangen? Of heb je je aangemeld voor T-Mobile Speciaal?
Reputatie 2
Ik heb al een paar geprobeerd mijn t-mobile speciaal te activeren,maar dat lukt niet, er blijft maar staan dat de punten over een paar dagen worden bijgeschreven?! Nu is het wel zo dat ik een abonnement op mijn naam heb staan, en de nieuwe pre-paid voor mijn (minderjarige )zoon ook.

Dat moet toch niet uitmaken? Ik moest nl een nieuwe simkaart voor mijn zoon kopen omdat hij een smartphone had gekocht, en op die sim kaart stond 5 euro beltegoed, en als ik hem zou aanmelden voor t-mobile speciaal zou ik dus punten krijgen waar ik nog 10 euro beltegoed mee zou krijgen!!

Ik wil natuurlijk wel die 10 euro beltegoed
Reputatie 5
@sjaakie240

De aanmelding zal niet verwerkt worden omdat er reeds een T-Mobile PrePaid op jouw naam geregistreerd staat. De voorwaarden van T-Mobile Speciaal beschrijven in artikel 3.3 dat je per persoon maximaal één aansluiting kan registreren voor T-Mobile Speciaal. Wanneer je de simkaart alsnog zou willen registreren voor T-Mobile Speciaal dien je deze dus op naam van je zoon te registreren.
Reputatie 2
maar die staat dus al geregistreerd op naam van mijn man nu, hoe doe ik dat dan?
Reputatie 5
@sjaakie240

Als je mij in een privébericht de gegevens toestuurt die nodig zijn voor het aanmelden van T-Mobile Speciaal zal ik de aanmelding voor je verwerken. 🙂
Reputatie 2
hoi Aeon.

ik zag dat je de punten had bijgeschreven, alleen staat het account nog op naam van mijn man, kan ik nu straks met opwaarderen weer geen punten ontvangen?

grt Sjaakie
Reputatie 5
@sjaakie240

De aanmelding voor T-Mobile Speciaal is goed in het systeem gezet. Wanneer je nu opwaardeert zul je hier automatisch T-Mobile Speciaal punten bij ontvangen. Ondanks dat het op naam van meneer staat zal dit geen probleem vormen voor het ontvangen van de T-Mobile Speciaal punten. 🙂
Hi Aeon,

Heb nu nog steeds geen 180 punten ontvangen zodat ik 10 euro kan bijboeken bij m'n beltegoed.

Wat te doen??
ik heb al een maand geleden ofzo me aangemeld bij my t-mobile special en er staat nog steeds: uw punten worden binnen enkele dagen bijgeschreven. wat moet ik nu doen?
Reputatie 2
thnx

Reputatie 5
@vodafan
Ik zie dat je de punten hebt ontvangen, deze zijn inmiddels omgezet naar beltegoed.

@dionne1995
De aanmelding voor T-Mobile Speciaal kan niet voltooid worden doordat er op dit moment 5 T-Mobile PrePaid aansluitingen op hetzelfde adres staan. Meer dan 5 aansluitingen worden niet geaccepteerd. Ik heb je een privébericht gestuurd.
ook ik heb mijn aansluitingspunten niet gekregen ben aangemeld sinds 08-04-2011
Reputatie 6
@Baco
Welkom op het T-Mobile Forum!

De aanmeldingsbonus van T-Mobile Speciaal geldt alleen voor nieuwe T-Mobile PrePaid klanten.
Reputatie 2
Volgens de helpdesk zou direct een update plaatsvinden van de afgelopen maanden. Een 1e correctie(in2012 nog) is keurig gedaan, maar nu klopt het toch echt nog steeds niet. Ook 2013 is zeer slecht begonnen, niet alleen bij mij, maar ook bij anderen...
Helpdesk heeft letterlijk gezegd: voor 5 januari 2013 zijn de punten gecorrigeerd.
Maar ja......heb het al vaker gehoord. "We bellen u terug is een vaakgeplaatst antwoord".
Zelfs de eerste 2 opwaarderingen van 2013 zijn niet bijgevoegd. KOrtom: het wordt alleen maar slechter,
Ik hoop dat er iemand met spoed correcties uit gaat voeren vanaf 26 juni 2012( toen het fout ging), maaar de hoop is eigenlijk allang vervlogen.
ja wanner ****
Ik heb met 5 nummers aangemeld. Op geen één staan de punten er nog niet bij.
Wat jammer T-Mobile. Jullie zeggen dat ik hier moet melden dat ik nog geen punten heb en dat ze dan bijgeschreven worden. Maar dat gebeurd niet. Niet eens een reactie. Wat een oplichterij! Overal waar je een T-Mobile simskaart of prepaid pakket neemt wordt er gezegd dat je €15,- beltegoed krijgt en het is maar €5,- en die punten doen het niet. Ik stap over naar een andere provider! ***t-mobile!

Reageer