T-Mobile Speciaal-punten niet bijgeschreven na opwaarderen


Reputatie 2
Wanneer wordt deze punten telling bijgewerkt?
Ik heb al een aantal keer opgewaardeerd maar dit is nergens terug te vinden in mijn puntentelling en overzicht? Het is nu weer een nieuwe maand dus je zou verwachten dat alles van maart er nu al wel op zou staan, toch??

This topic has been closed for comments

205 reacties

Reputatie 2
ik heb nog eens verder gekeken op het formum en ik heb mijn antwoord al gekregen, er zijn meedere mensen die ditzelfde probleem hebben, hopelijk wordt het snel verholpen.
Reputatie 3
Het bijschrijven van de T-Mobile Extra-credits (voor abonnees) loopt achter, het bijschrijven van de T-Mobile Speciaal-punten (voor PrePaid bellers) loopt bij.
Reputatie 2
normaal als je je beltegoed opwaardeert krijg je toch punten ofso en die kun je weer inruilen voor iets
maar ik krijg geen punten als ik me beltegoed heb opgewaardeert
hoe komt dit ?
Reputatie 2
het bijschrijven van de punten bij prepaid is helemaal niet bij,zowel ik als mijn vriendin hebben sinds januari geen punten meer erbij gekregen terwijl we regelmatig opwaarderen. laatse bijschrijving was op 16 januari...
Reputatie 2
**correctie op eerdere informatie**

Het is bekend dat sinds een korte periode geen T-Mobile Speciaal-punten worden bijgeschreven na een opwaardering. Deze punten zullen met vertraging worden bijgeboekt. Je hoeft hier zelf geen actie voor te ondernemen, aangezien wij weten om welke telefoonnummers/opwaarderingen het gaat.

Het toekennen van T-Mobile Extra-credits, dus voor abonnees, loopt wel goed. De credits voor de maand maart zijn toegekend.
Reputatie 2
De spaarpunten telling van de prepay is bij nou mooi niet zit hier verdorie al meer als een week op die punten te wachten.
Dacht leuk cadeautje te hebben voor mijn dochter nou mooi niet.
Hoop dat die punten er snel bij zijn en dan wel inclusief de 10 euro beltgoed die ik nu los heb moeten kopen
T-Mobile heeft een nieuwe nummerreeks uitgegeven die begint met 06-39. Mogelijk worden de aanmeldingen voor T-Mobile Speciaal niet goed verwerkt bij deze nummerreeks. Heb je een nummer dat begint met 06-39 en heb je na drie werkdagen nog geen 180 T-Mobile Speciaal-punten ontvangen? Neem in dat geval contact op met T-Mobile Klantenservice via e-mail, chat of telefonisch via nummer 0900 - 0236 (
Reputatie 2
Er staat al een maadn dat ik 90 punten heb terwijl ik al veel vaker heb
opgewaardeerd.... vreemd
Reputatie 2
Ik heb een Relax abonnement maar ik heb over de maand maart, april en mei ook nog geen punten bijgeschreven. De MODERATOR zegt dat de abonnementklanten wel hun punten voor de maand maart hebben gekregen maar dit is dus helaas NIET waar.
Helaas hebben nog niet alle abonnees de credits ontvangen voor maart. Het bijschrijven van de T-Mobile Extra-credits loopt dus op dit moment weer behoorlijk achter. Heel vervelend, maar ik verwacht niet dat op korte termijn de volledige achterstand wordt weggewerkt.
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem.
Heb het al een tijdje geactiveerd.
Door me hoge facturen zou ik nu al een aantal punten moeten hebben.
Ook door mijn verjaardag heb ik punten cadeau gekregen van TMobile.
Alleen deze zijn ook niet te zien.

Mijn stand blijft staan op ''0''.

Appart maar waar
Reputatie 2
Ook ik heb mij ingeschreven voor T-Mobile Extra-credits,
dit moest ik een paar keer doen voordat ik daadwerkelijk daarvoor aangemeld was.
Nu ik daar uiteindelijk aangemeld voor ben, komen ook bij mij de punten dr niet op.
Word dit wel automatisch doorgespaard waardoor deze na de storing erop staan ?
Reputatie 2
Mijn punten staan dr nu wel op!
alle opgespaarde punten..
thnx!
Reputatie 2
Ik heb er ook problemen mee , de aantal punten en het bedrag van de rekening van april klopt al niet rekening is rond de 75 euro en ze geven mij 295 punten???
En als ik alle punten bij elkaar op tel dan mis is meer dan 300 punten , als dit bovenstaande ook klopt althans.
Je krijgt toch punten voor elke euro dus ok gewoon voor je maandelijks abonnement tarief en evt erbuiten?

Graag hoor of lees ik iets van.Ben benieuwd wat het doet verder.
Ik heb ook nl nog problemen met een ander provider dus volgens mij is het standaard op het moment en heb nu ook slechte netwerkdekking van hun.
Reputatie 2
ik heb al sinds 2 maanden geen punten ontvangen voor het mobiel opwaarderen via de bank dit zijn zeker meer dan 200 punten
Reputatie 2
nou dat heb ik dus ook,al 3x opgewaardeerd maar niks te zien bij t-mobile,lekker zo dat sparen.
Reputatie 2
Het klopt dat het bijschrijven van de T-Mobile Speciaal-punten niet goed gaat. Uiteindelijk krijg je gewoon de punten waar je recht op hebt. Het kan zijn dat we van meerdere opwaarderingen in 1x de punten bijboeken.

Wil je graag iets bestellen en zit je te wachten op bijvoorbeeld de laatste 10 punten, neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice (0900 - 0236; 0,25 euro per gesprek).
Reputatie 2
waarom duurt het zolang dat de punten bij geschreven worden wacht al 6 dagen waneer word er iets aan gedaan door t-mobile ?
Reputatie 2
Hallo ook ik heb een vraagje,waarom kan ik niet zien op mijn pagina,wat mijn beltegoed is ??en waarom zijn mijn bonusputen niet bijgeschreven??van vorige week?
Gr.deentje7
Reputatie 2
ik heb me nu al meer dan n jaar geleden aangemeld bij t-mobile speciaal. En het is telkens wat. Ik zit momenteel nog op zeker 300 punten aan opwaarderingen te wachten. Daarvoor is het ook al vaker mis gegaan. Dit probleem zullen ze nooit oplossen.

@ T-mobile. Als jullie de mensen toch hun punten niet geven, waarom dit programma nog aanhouden en mensen misleiden met lokkertjes die jullie niet waar kunnen maken. Gooi het er dan gewoon uit, want dit is ook niet bepaald goede PR.
Reputatie 2
@ mods yo ik heb zegmaar opgewardeerd (prepaid) 20 euro en nog geen punten gekregen en het is egt al een week geleden ofzo
Als je niet de T-Mobile Speciaal-punten hebt ontvangen waar je recht op hebt dan kun je een e-mailbericht sturen naar: info@t-mobile. Vermeld in het bericht je naam, adresgegevens en 06-nummer. Je huidige saldo zal dan zo spoedig mogelijk aangevuld worden met de ontbrekende spaarpunten.
Reputatie 2
ik heb een pre-paid en heb de laatste tijd een hele hoop beltegoed gehaald.
maar die punten laten maar op zich wachten.
erg vervelend.
Reputatie 2
ik heb nu al 3 x opgewardeerd en de punten staan er nu ruim 12 dagen later nog niet bijgeschreven wat is dit voor onzin
Reputatie 2
ik ben echt pistoff ik heb de laatste maand 4x opgewaardeerd maar word niet er bij geschreven,leuk zo,n spaaractie!