T-Mobile Speciaal-punten niet bijgeschreven na opwaarderen

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

205 reacties

Reputatie 2
Ik heb 143 punten gekregen en daarna nooit weer?
Ook al had ik een factuur van ruim honderd euro?
Klopt niks van!Ik snap het in elk geval niet!
Reputatie 2
hbwk schreef:

Een vraag. Ik zie dat per 12 februari 25 punten aan mij zijn gegeven i.v.m. mijn verjaardag terwijl ik die ook op 20 januari al heb gehad. Ook zijn er per 12-2-2010 143 voor een factuur toegekend. Maar de factuur die loopt t/m 11-2-2010 heb ik nog niet en kan ook nog nergens terugvinden. Vaag allemaal. Uit de toegekende aantal punten, als die aan de nog onzichtbare factuur zijn gekoppeld, kan ik afleiden dat mijn factuur niet klopt, en dus ook het aantal toegekende punten niet klopt. Ik zou het zeer waarderen als ik duidelijkheid over deze nieuwe ontwikkeling zou kunnen krijgen.

Groet, Hugo

Wie heeft dit bericht verplaatst hierheen en waarom??? Ik heb teveel punten gekregen. Dus ander topic naar mijn bescheiden mening. En mij informeren over de verplaatsing zou gepast zijn geweest.
Trouwens ik stel een vraag. Als je mijn bericht leest en verplaatst, geef dan tenminste antwoord.
Reputatie 5
@hbwk, je bericht was inderdaad niet correct veplaatst. Excuses hiervoor.

Je hebt je verjaardagcredits dubbel ontvangen omdat deze handmatig zijn toegekend en later ook nog een keer automatisch zijn bijgeschreven. De credits met datum 12 februari 2010 zijn voor de factuur die op 16 februari is opgemaakt. De datum van voor het toekennen van de credits wordt altijd gezet op de datum waarop je je nieuwe tegoed ontvangt. Hierdoor zie je nu al de credits staan met datum 12 februari 2010.
Reputatie 2
Dankjewel voor deze uitleg. Ik neem aan dat de credits straks correct worden bijgewerkt (dus -25) Alleen raar dat je credits al krijgt terwijl de factuur nog niet zichtbaar is en nog niet betaald is. Vroeger kwam de bijschrijving pas na betaling. (lijkt mij ook ree
Reputatie 2
ik heb een uur geleden 10 euro op gewardeert maar heb geen tien punten extra gekregen hoe kan dit
Reputatie 2
Mijn ervaring is dat het enkele weken duurt voor opwaarderingen te zien zijn in je puntensaldo. Flink geduld hebben is helaas het enige wat je kan doen.
Reputatie 2
waar kan je zoiezo het hele menu vinden met die punten alvast bedankt
Reputatie 3
@gerhardt7, op 19 februari heb je 10 T-Mobile Speciaal Punten ontvangen.
Reputatie 3
@jterpoorten, je punten saldo kun je terug vinden op je My T-Mobile pagina.
Reputatie 2
Ik heb ook geen verjaardagscredits ontvangen...graag zou ik deze nog krijgen!
Reputatie 2
Door beltegoed op te waarderen krijg je er toch punten bij?
Ik heb vandaag opgewaardeerd mqaar krijg geen ounten hoe kan dit?

Groetjes
Reputatie 5
@annerieke15, je hebt 20 maart € 10,- opgewaardeerd en hier 10 punten voor ontvangen. Op 31 maart heb je opgewaardeerd en je hebt hiervoor op 1 april 20 punten ontvangen.
Reputatie 2
hee,
ik heb vanochtend opgewaardeerd met 10euro maar heb geen 10punten ontvangen voor T-Mobile special.
Wie kan mij hiermee helpen?
x.
Reputatie 2
Ik heb vanochtend 10 euro opgewaardeerd, en op de site staat er niks over, ook mijn specialpunten zijn niet bijgeschreven?
Reputatie 2
Sabrineend schreef:

hee,
ik heb vanochtend opgewaardeerd met 10euro maar heb geen 10punten ontvangen voor T-Mobile special.
Wie kan mij hiermee helpen?
x.

moet je even in de gaten houden als je morgen nog niets bij is geschreven zal ik als ik u was even bellen met de klantensurvers
Reputatie 2
Hoe kan het dat als ik via een beltegoed bon heb opgewaardeerd er nog geen punten bij T-Mobile special bij zijn gekomen?
Reputatie 2
JN2 schreef:

Hoe kan het dat als ik via een beltegoed bon heb opgewaardeerd er nog geen punten bij T-Mobile special bij zijn gekomen?

moet je effen gedult hebben soms duurt het een dag voor dat het er bij geschreven staat
Reputatie 3
@JN2, op 20 april zijn je T-Mobile Speciaal punten bijgeschreven.
Reputatie 2
krijg je elke 10 van de maand 20 bonus punten als je meer dan 4 keer opgewaardeerd heb want heb het tot nu toe elke 10e van de maand gehad maar heb vandaag(de 10e) nog geen 20 bonus punten gehad hoe ken dit?
Reputatie 5
@Tamara2606, ik zie dat de bonuspunten op 10 juni zijn bijgeschreven.
Reputatie 2
[b] kan je punten van een ander account bij mijn houdige account bij laten schrijven beide accounts zijn van mij maar heb me andere nummer niet meer . als dat niet kan is dat schandalig men heeft recht op zijn punten en ik heb mijn 20 punten nog niet bij geschreven gekregen mijn andere nummer is btw 0638078754 van dat account wil ik mijn punten op dit account hebben dus op 0642021267
Reputatie 2
kheb de afgelopen 4 weken ongeveer 30 euro opgewaardeerd, maar tot op heden zijn er geen punten bijgeschreven. ik neem aan dat ik die punten nog wel ontvang?
Reputatie 5
@lars1990, het is niet mogelijk om de punten over te zetten naar een ander account. Maar omdat je het zo vriendelijk vraagt zal ik voor je een uitzondering maken en de punten van het nummer 06-38.... overzetten naar je andere nummer.

*Edit*, ik zie dat je de punten van nummer 06-38.... als hebt ingewisseld voor beltegoed.

@rachelle94, ik zie dat je voor de opwaardering van € 20,- die je op 12 juni hebt gedaan geen T-Mobile Speciaal-punten hebt ontvangen. Ik heb deze punten alsnog aan je saldo toegevoegd.
Reputatie 2
ik heb 9 juli opgewaardeerd met 20 euro. dan krijg je 10 extra punten. die zijn er nog niet bij geteld.

BIj voorbaat Dank.

John
Reputatie 2
hoi, ik heb afgelopen zaterdag