T-Mobile Speciaal-punten niet bijgeschreven na opwaarderen

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

205 reacties

Reputatie 2
Ik heb sinds het begin de iphone en heb mij toen ook meteen voor t-mobile extra aangemeld maar ik krijg pas sind 2 maanden mijn punten hoe zit dat ?
In die tijd ben ik ook 2 keer jarig geweest maar heb daar nooits punten voor gekregen, ik snap het niet.
Zit nu 2 jaar bij t-mobile extra maar heb maar 63 punten bij geschreven gekregen, heb daar al een paar keer voor gebelt ofzo en toen zouden ze het steeds regelen maar nog steeds niets alleen de punten van de laatste 2 maanden.

Mvg
Reputatie 2
ik krijg de laatste tijd ook bijna nooit punten bijgeschreven, in het begin kreeg ik punten altijd

maar de afgelopen maand is het echt zwaar waardeloos met het bijschrijven dr van
Reputatie 2
mijn advies, en geloof mij ik heb ervaring met T-Mobile, NIET wachten maar e-mailen naar de klanten service.... als je wacht kan je zomaar oud zijn voor er wat gedaan is.... enne probeer 0800-7112 eens, daar zitten geen mensen die op zaterdag worst verkopen bij de HEMA O.o, nog een gratis nummer ook 😛
Reputatie 2
beste Anne-Marie, waarom kon dat overzetten van mijn punten van het oude naar het nieuwe nummer PERTINENT niet? dus het kan wel maar T-Mobile doet het gewoon niet? ondanks dat wij als klant daarvoor betaald hebben?
Reputatie 2
Ik heb smsjes ontvangen dat de punten zijn afgeschreven,maar heb nog geen tegoed ervoor gehad?
Nu zijn ook al mijn gegevens weg van t-mobile special.
Hoe kan dat zomaar?
Ik had zo,n 2280 punten en die zijn nu allemaal verdwenen.
Kan ook me bestelstatus niet meer inzien!
Reputatie 2
dit heb ik ook

had 190 punten en heb 10- opgewaardeerd maar heb ook ao sms gehad maar geen tegoed en punten zijn ook weg hoe kan dity??
Reputatie 2
ik heb dat ook,

i heb gebeld naar klanten service maar die zegt jaa je moe tafwachten???
maar ik wach tnu al drie dagen!
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde. Weet T-Mobile al wanneer deze storing is opgelost?
Reputatie 2
ik mag hopen dat het niet te lang duurt zal tmobile een hoop klanten kosten en ckr als ze zo blijven reageren aan de lijn.............................
Reputatie 6
Badge +8
golf3GTI schreef:

ik mag hopen dat het niet te lang duurt zal tmobile een hoop klanten kosten en ckr als ze zo blijven reageren aan de lijn.............................

Tja als er een storing is moet je ff afwachten.
Denk niet dat dit de hoogste prio heeft.

Voor jou heeft het een hoge prio , maar er gaan echt geen afdelingen overwerken om je gratis tegoed op te lossen.

Inderdaad ff afwachten

Gr
CENTAUR
Reputatie 3
Ik heb vanmiddag opgewaardeerd maar nog geen extra punten gekregen wanneer krijg ik die?

Dank je wel!
Reputatie 2
ik heb een T-mobile prepaid simkaart in mijn ipad en ik heb me ook voor T-mobile Speciaal aangemeld en ik heb in middels al 1x met
Reputatie 2
centaur schreef:

golf3GTI schreef:

Tja als er een storing is moet je ff afwachten.
Denk niet dat dit de hoogste prio heeft.

Voor jou heeft het een hoge prio , maar er gaan echt geen afdelingen overwerken om je gratis tegoed op te lossen.

Inderdaad ff afwachten

Gr
CENTAUR

Als ze mij willen houden als klant dan moet het niet lang gaan duren. ik heb al meer dan 3 weken geleden opgewaardeerd en nog steeds geen punten gehad. ik haat het als mensen/bedrijven niet doen wat ze beloven. Daarom ben ik ben opzoek naar een andere geschikte provider voor prepaid internet op mijn ipad.
Reputatie 2
@deentje7

Met een PrePaid kun je via 1244 achterhalen hoeveel beltegoed je nog hebt. Alleen bij een abonnement kun je via je factuuroverzicht op My T-Mobile je belstatus en je belminuten terugzien.
Uit onze gegevens kunnen wij zien dat je op 13-11-2010 en op 26-11-2010 de Basispunten voor Prepaid Opwaardering hebt ontvangen.
Reputatie 2
Ik heb me ook vandaag aangemeld, en nog niks gekregen waar ligt het aan?

jaripsv
Reputatie 2
Kissbar schreef:

De spaarpunten telling van de prepay is bij nou mooi niet zit hier verdorie al meer als een week op die punten te wachten.
Dacht leuk cadeautje te hebben voor mijn dochter nou mooi niet.
Hoop dat die punten er snel bij zijn en dan wel inclusief de 10 euro beltgoed die ik nu los heb moeten kopen

jij bent niet de enige ik wacht al meer dan 2 weken.. Wat is het e-mail adres van T-mobile? Ik ben het wachten zat en ik overweeg zelfs om een andere provider Te nemen.
Reputatie 6
@jaripsv
Ik zie dat je je T-Mobile Speciaal punten inmiddels hebt ingewisseld voor €10,- beltegoed.

@ipaddemon
Je hebt inmiddels e-mailcontact gehad met de klantenservice en ga er vanuit dat het probleem is opgelost. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
Hi,

Ik heb me ook aangemeld bij T-Mobile Speciaal. Ik heb mijn factuur inmiddels gehad, maar de punten zijn nog steeds niet bijgeschreven. Hoe zit dat precies?

Met vriendelijke groet,

G. v.d. Zee
Reputatie 2
@Gerdinka
Je had je eigenlijk te laat aangemeld om voor je eerste factuur nog punten te ontvangen. Maar ik heb als uitzondering alsnog 40 punten bijgeschreven.
Reputatie 2
Moderator,
Mijn T-mobile extra punten zijn niet bijgeschreven terwijl ik me hiervoor wel heb ingeschreven. Ik heb 5-12 de rekening betaald.
Reputatie 2
Mij zijn 148 punten toegekend... Aangezien ik niet in december jarig ben, maar in februari, heb ik dus geen recht op verjaardagspunten en zou dit kunnen betekenen dat ik dus een factuur heb van 148 euro (ik heb mijn factuur nog niet ontvangen).

Volgens mij berekeningen, zou ik (gezien het feit dat ik op vakantie ben gegaan naar Engeland) een factuur moeten hebben van ongeveer 70 euro.

Kan iemand mij uitleggen waarom mijn puntensaldo opgehoogd is met 148 punten?
Reputatie 6
@adcuse
Je hebt je op 24 november aangemeld voor T-Mobile Extra. Op 23 november is je factuur opgemaakt. Je ontvangt T-Mobile Extra credits vanaf de factuur na aanmelding. In deze situatie zal dit vanaf de factuur van december 2010 zijn.

@RaoulvanHoeijen
Door een storing is het verkeerde aantal T-Mobile Extra credits toegekend. Vanaf de volgende factuur ontvang je weer het juiste puntenaantal gebaseerd op je factuurbedrag.
Reputatie 2
Ik vind het erg slecht geregeld, ik heb ook geen punten bijgeschreven gekregen hoewel ik al een paar keer opgewaardeerd heb 😞
Reputatie 6
@noody
De reguliere T-Mobile Speciaal punten die je ontvangt na opwaardering zijn wel bijgeboekt, alleen de bonuspunten zijn helaas niet bijgeboekt. Ik heb dit alsnog direct voor je bijgeboekt. Vanaf morgen zijn de punten zichtbaar op je My T-Mobile account. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
ik heb ook vandaag mijn prepaid nokia gekocht.
Ik zou graag mijn 10 euro willen..
Krijg ik die nog of?
Gr.