T-Mobile Speciaal-punten niet bijgeschreven na opwaarderen

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

205 reacties

Reputatie 2
en ik heb me aangemeld bij t-mobile speciaal
Reputatie 6
@lerahayk
We hebben je aanmelding voor T-Mobile Speciaal ontvangen. Binnen 3 dagen worden de bonuspunten toegekend en zichtbaar op My T-Mobile. Je kunt dan de 180 T-Mobile Speciaal punten inwisselen voor €10,- beltegoed.
Reputatie 2
Het sparen van punten voor pre-paid loopt zwaar en ver achter!
En dit is niet de eerste keer dat dat gebeurd wel opwaarderen maar geen punten erbij.
Dit probleem speelt al maanden word eens tijd voor aktie bij de firma T-Mobile!
Reputatie 2
@goedegebuur66
De meeste van bovenstaande klanten hebben een probleem met betrekking tot het gewijzigd zijn van het aantal punten. Jij hebt een klacht van andere aard. Is het mogelijk je klacht duidelijk te omschrijven.
Reputatie 2
Schandalige bende bij T-Mobile punten worden niet bijgeboekt!!!!!!
Je krijgt never antwoord op je vraag!!!!!
Dat is de service van T-Mobile bedankt loozers!!!!!!!
Jullie weten hoe je klanten moet bedonderen!!!!!
Geen geen woord voor over deze ***** provider ik ga overstappen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 5
@goedegebuur66

Zoals mijn collega eerder aangaf zouden we graag duidelijke informatie over het probleem willen. Van welke opwaardering mis je punten? De post die je zojuist hebt geplaatst voegt niets toe.
Reputatie 2
Het lukt mij niet om te registeren voor t-mobile speciaal. Mijn adres gegevens staan er wel, maar de punten krijg ik maar niet. Kan dit opgelost worden?
Reputatie 5
@mrjack

Ik heb je aangemeld. Je punten zullen binnen 3 dagen zichtbaar zijn.
Reputatie 2
Punten van vorige week en deze week zijn niet bijgeboekt in beide weken zeker voor 50euro opgewaardeerd maar geen punten erbij.
Dus 50euro per week opgewaardeerd!!!!!!!
Waar blijven mijn punten nou dan??????????????????
Reputatie 2
Op 19 en 23 dec heb ik opgewaardeerd met 1x 10 euro en 1x 11 euro.
Op de site staat:
Heb je PrePaid, dan spaar je met T-Mobile Speciaal. Voor elke euro die je opwaardeert, ontvang je een gratis punt. Hiernaast kun je ook extra bonuspunten krijgen. Als je binnen
Reputatie 2
Ik heb ook maar 180 punten terwijl je 222 punten nodig hebt om 10 euro beltegoed te krijgen. Daarentegen staat er bij info wel dat je 180 punten nodig hebt om 10 euro beltegoed te krijgen.

Kan iemand mij dat beltegoed ook nog toekennen?
Reputatie 2
Hoi,

Eind vorige maand heb ik 1x 20 en 1x 10 euro opgewaardeerd en deze punten zijn bijgeschreven. Op 1 januari had ik nogmaals 20 euro opgewaardeerd, maar deze punten zijn nog niet bijgeschreven. Daarnaast heb ik op jullie site gelezen dat je ook bonuspunten krijgt nog als je meer dan 20 (10 extra punten) of meer dan 40 opwaardeert (20 extra punten) in een maand, als het per kalendermaand is begrijp ik dat ik dan ook nog 10 extra punten erbij hoor te krijgen en als het per 30 dagen is zelfs 20. Mijn vraag is of er tijd over heen gaat (en zo ja hoelang) en/of er iets mis is gegaan?

Alvast bedankt!

Groetjes.
Reputatie 2
Mijn basispunten van de opweerdering is bijgeschreven. Ik vraag me dus wel af hoeveel verwerkingstijd er op die punten staan en hoe het nog zit met bonuspunten. Is er iemand die dat toevallig weet?

Groetjes.
Reputatie 6
Badge +9
Volgens mij kan dat wel eens wisselen.
Bij mij wil het soms wat langer of korter duren maar ik krijg ze altijd.
Reputatie 2
Ik heb dit ook ik heb ook 2x in een maand opgewaardeerd en hoor dus ook 10 bonuspunten te krijgen maar ik heb deze ook niet gehad.
Ik had in een ander topic al die vraagd gesteld maar nog geen antwoord op gekregen.
Reputatie 2
@Princess
Je hebt opgewaardeerd op:

18 december 2010 om 15:43 met 10 euro opgewaardeerd en op 19-12-2010 10 punten ontvangen.
23 december 2010 om 14:16 met 11 euro opgewaardeerd en op 23-12-2010 11 punten ontvangen.

Je hebt gewoon je punten ontvangen. Bonus punten worden altijd in de maand aansluitend rond de 10e bijgeschreven.
Reputatie 2
@Webco1959

Zou je a.u.b. de topic goed willen doornemen? We hebben het namelijk over de bonuspunten bij opwaardering niet de basispunten.

Alvast bedankt.
Reputatie 2
Op de site staat:

Heb je PrePaid, dan spaar je met T-Mobile Speciaal. Voor elke euro die je opwaardeert, ontvang je een gratis punt. Hiernaast kun je ook extra bonuspunten krijgen. Als je binnen
Reputatie 2
@liefKnuffeltje
@Princess
zie de aangepaste topic. Mijn excuses.
Reputatie 2
@Webco 1959

Dankje, dat was dus mijn vraag.;)
Reputatie 2
@BMW
Op 3 januari 2011 zijn je Speciaal punten aangevuld met 42 en zijn er 222 punten ingewisseld voor 10 euro beltegoed. Mijn excuus voor het ongemak.
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb binnen een maand ongeveer 30 a 40 euro opgewaardeert,
Maar hierbij heb ik mijn punten dus niet gekregen, hoe kan dit?

Vriendelijke Groeten,
Kim
Reputatie 2
@Kim95
Je T-Mobile Speciaal spaarpunten zijn toegevoegd op het moment dat je hebt opgewaardeerd. Inmiddels staan er voor januari 30 punten. De bonus punten voor deze opwaarderingen worden rond 10 februari 2011 bijgeschreven.
Reputatie 2
hallo ik was in januari jarig en ook geen verjaardags punten gehad en mijn man in dec en ook niets
Reputatie 2
Mijn T-Mobile abonnement is begonnen op 3 April 2009 en mijn T-Mobile Extra punten zijn berekend vanaf December 2009. Dit terwijl ik aan het begin van mijn abonnement al T-Mobile Extra had aangevraagd ik loop dus April t/m November 2009 mis hoe komt dit ik will mijn Extra punten voor deze periode ook wel hebben!