T-Mobile Speciaal-punten niet bijgeschreven na opwaarderen

Reputatie 2
Wanneer wordt deze punten telling bijgewerkt?
Ik heb al een aantal keer opgewaardeerd maar dit is nergens terug te vinden in mijn puntentelling en overzicht? Het is nu weer een nieuwe maand dus je zou verwachten dat alles van maart er nu al wel op zou staan, toch??

This topic has been closed for comments

205 reacties

Reputatie 5
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=118505]T-Mobile Speciaal punten niet bijgeschreven (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]
Reputatie 2
@yustme
Ik heb je opwaarderingen en T-Mobile Speciaal punten vergeleken en zie dat het aantal ontvangen punten gelijk is aan het aantal opwaarderingen. Daarnaast heb je elke 10e van de maand de bonus spaarpunten ontvangen.

Je vraagt naar de verjaardags-spaarpunten, echter worden die niet toegekend bij een PrePaid aansluiting. Deze punten zijn abonnement gerelateerd. Voor een PrePaid gelden de extra bonus spaarpunten, voor een abonnement de verjaardagspunten.
Reputatie 2
Webco1959 schreef:

@Bicen66
Ik heb bij je gegevens de gang van zaken gecontroleerd. Op 12 april 2009 is de eerste keer dat ik in onze systemen tegenkom, dat je geprobeerd hebt het spaarprogramma T-Mobile Extra aan te zetten. Je eerste punten heb je gekregen op 08 december 2009. Daardoor heb je 40 spaarpunten gemist. Deze heb ik bijgeschreven. In de loop van de dag zul je dit kunnen controleren via je spaarprogramma.

hallo webco

ik heb vele vele malen opgewaardeerd maar krijg niet steeds de punten erbij merk ik zo loop ik weel heel veel mis
graag even nakijken aub
ook mijn verjaardags punten niet gehad..

mvg
Reputatie 2
Hallo,

Dit klopt niet want ik heb van april t/m november (8 maanden) geen t-mobile extra punten gekregen ik betaalde per maand als ik mijn bundel niet overschreed 7,25 euro (maar deed dit dus meestal wel!). Ik moet eigenlijk dus minimaal 7,25*8= 58 punten krijgen (minimaal). Laten we er vanuit gaan dat ik per maand 10 euro betaalde, dat maakt dus 80 punten dus ik moet nog eens 40 punten krijgen uw berekening klopt helaas niet!!!
Reputatie 2
@Bicen66
Ik heb bij je gegevens de gang van zaken gecontroleerd. Op 12 april 2009 is de eerste keer dat ik in onze systemen tegenkom, dat je geprobeerd hebt het spaarprogramma T-Mobile Extra aan te zetten. Je eerste punten heb je gekregen op 08 december 2009. Daardoor heb je 40 spaarpunten gemist. Deze heb ik bijgeschreven. In de loop van de dag zul je dit kunnen controleren via je spaarprogramma.
Reputatie 2
Mijn T-Mobile abonnement is begonnen op 3 April 2009 en mijn T-Mobile Extra punten zijn berekend vanaf December 2009. Dit terwijl ik aan het begin van mijn abonnement al T-Mobile Extra had aangevraagd ik loop dus April t/m November 2009 mis hoe komt dit ik will mijn Extra punten voor deze periode ook wel hebben!
Reputatie 2
hallo ik was in januari jarig en ook geen verjaardags punten gehad en mijn man in dec en ook niets
Reputatie 2
@Kim95
Je T-Mobile Speciaal spaarpunten zijn toegevoegd op het moment dat je hebt opgewaardeerd. Inmiddels staan er voor januari 30 punten. De bonus punten voor deze opwaarderingen worden rond 10 februari 2011 bijgeschreven.
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb binnen een maand ongeveer 30 a 40 euro opgewaardeert,
Maar hierbij heb ik mijn punten dus niet gekregen, hoe kan dit?

Vriendelijke Groeten,
Kim
Reputatie 2
@BMW
Op 3 januari 2011 zijn je Speciaal punten aangevuld met 42 en zijn er 222 punten ingewisseld voor 10 euro beltegoed. Mijn excuus voor het ongemak.
Reputatie 2
@Webco 1959

Dankje, dat was dus mijn vraag.;)
Reputatie 2
@liefKnuffeltje
@Princess
zie de aangepaste topic. Mijn excuses.
Reputatie 2
Op de site staat:

Heb je PrePaid, dan spaar je met T-Mobile Speciaal. Voor elke euro die je opwaardeert, ontvang je een gratis punt. Hiernaast kun je ook extra bonuspunten krijgen. Als je binnen
Reputatie 2
@Webco1959

Zou je a.u.b. de topic goed willen doornemen? We hebben het namelijk over de bonuspunten bij opwaardering niet de basispunten.

Alvast bedankt.
Reputatie 2
@Princess
Je hebt opgewaardeerd op:

18 december 2010 om 15:43 met 10 euro opgewaardeerd en op 19-12-2010 10 punten ontvangen.
23 december 2010 om 14:16 met 11 euro opgewaardeerd en op 23-12-2010 11 punten ontvangen.

Je hebt gewoon je punten ontvangen. Bonus punten worden altijd in de maand aansluitend rond de 10e bijgeschreven.
Reputatie 2
Ik heb dit ook ik heb ook 2x in een maand opgewaardeerd en hoor dus ook 10 bonuspunten te krijgen maar ik heb deze ook niet gehad.
Ik had in een ander topic al die vraagd gesteld maar nog geen antwoord op gekregen.
Reputatie 6
Badge +8
Volgens mij kan dat wel eens wisselen.
Bij mij wil het soms wat langer of korter duren maar ik krijg ze altijd.
Reputatie 2
Mijn basispunten van de opweerdering is bijgeschreven. Ik vraag me dus wel af hoeveel verwerkingstijd er op die punten staan en hoe het nog zit met bonuspunten. Is er iemand die dat toevallig weet?

Groetjes.
Reputatie 2
Hoi,

Eind vorige maand heb ik 1x 20 en 1x 10 euro opgewaardeerd en deze punten zijn bijgeschreven. Op 1 januari had ik nogmaals 20 euro opgewaardeerd, maar deze punten zijn nog niet bijgeschreven. Daarnaast heb ik op jullie site gelezen dat je ook bonuspunten krijgt nog als je meer dan 20 (10 extra punten) of meer dan 40 opwaardeert (20 extra punten) in een maand, als het per kalendermaand is begrijp ik dat ik dan ook nog 10 extra punten erbij hoor te krijgen en als het per 30 dagen is zelfs 20. Mijn vraag is of er tijd over heen gaat (en zo ja hoelang) en/of er iets mis is gegaan?

Alvast bedankt!

Groetjes.
Reputatie 2
Ik heb ook maar 180 punten terwijl je 222 punten nodig hebt om 10 euro beltegoed te krijgen. Daarentegen staat er bij info wel dat je 180 punten nodig hebt om 10 euro beltegoed te krijgen.

Kan iemand mij dat beltegoed ook nog toekennen?
Reputatie 2
Op 19 en 23 dec heb ik opgewaardeerd met 1x 10 euro en 1x 11 euro.
Op de site staat:
Heb je PrePaid, dan spaar je met T-Mobile Speciaal. Voor elke euro die je opwaardeert, ontvang je een gratis punt. Hiernaast kun je ook extra bonuspunten krijgen. Als je binnen
Reputatie 2
Punten van vorige week en deze week zijn niet bijgeboekt in beide weken zeker voor 50euro opgewaardeerd maar geen punten erbij.
Dus 50euro per week opgewaardeerd!!!!!!!
Waar blijven mijn punten nou dan??????????????????
Reputatie 5
@mrjack

Ik heb je aangemeld. Je punten zullen binnen 3 dagen zichtbaar zijn.
Reputatie 2
Het lukt mij niet om te registeren voor t-mobile speciaal. Mijn adres gegevens staan er wel, maar de punten krijg ik maar niet. Kan dit opgelost worden?
Reputatie 5
@goedegebuur66

Zoals mijn collega eerder aangaf zouden we graag duidelijke informatie over het probleem willen. Van welke opwaardering mis je punten? De post die je zojuist hebt geplaatst voegt niets toe.