T-Mobile Speciaal-punten niet bijgeschreven na opwaarderen


Reputatie 2
Wanneer wordt deze punten telling bijgewerkt?
Ik heb al een aantal keer opgewaardeerd maar dit is nergens terug te vinden in mijn puntentelling en overzicht? Het is nu weer een nieuwe maand dus je zou verwachten dat alles van maart er nu al wel op zou staan, toch??

This topic has been closed for comments

205 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Volgens mij kan dat wel eens wisselen.
Bij mij wil het soms wat langer of korter duren maar ik krijg ze altijd.
Reputatie 2
nou dat heb ik dus ook,al 3x opgewaardeerd maar niks te zien bij t-mobile,lekker zo dat sparen.
Reputatie 2
Het klopt dat het bijschrijven van de T-Mobile Speciaal-punten niet goed gaat. Uiteindelijk krijg je gewoon de punten waar je recht op hebt. Het kan zijn dat we van meerdere opwaarderingen in 1x de punten bijboeken.

Wil je graag iets bestellen en zit je te wachten op bijvoorbeeld de laatste 10 punten, neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice (0900 - 0236; 0,25 euro per gesprek).
Reputatie 2
waarom duurt het zolang dat de punten bij geschreven worden wacht al 6 dagen waneer word er iets aan gedaan door t-mobile ?
Reputatie 2
Hallo ook ik heb een vraagje,waarom kan ik niet zien op mijn pagina,wat mijn beltegoed is ??en waarom zijn mijn bonusputen niet bijgeschreven??van vorige week?
Gr.deentje7
Reputatie 2
ik heb me nu al meer dan n jaar geleden aangemeld bij t-mobile speciaal. En het is telkens wat. Ik zit momenteel nog op zeker 300 punten aan opwaarderingen te wachten. Daarvoor is het ook al vaker mis gegaan. Dit probleem zullen ze nooit oplossen.

@ T-mobile. Als jullie de mensen toch hun punten niet geven, waarom dit programma nog aanhouden en mensen misleiden met lokkertjes die jullie niet waar kunnen maken. Gooi het er dan gewoon uit, want dit is ook niet bepaald goede PR.
Reputatie 2
@ mods yo ik heb zegmaar opgewardeerd (prepaid) 20 euro en nog geen punten gekregen en het is egt al een week geleden ofzo
Als je niet de T-Mobile Speciaal-punten hebt ontvangen waar je recht op hebt dan kun je een e-mailbericht sturen naar: info@t-mobile. Vermeld in het bericht je naam, adresgegevens en 06-nummer. Je huidige saldo zal dan zo spoedig mogelijk aangevuld worden met de ontbrekende spaarpunten.
Reputatie 2
ik heb een pre-paid en heb de laatste tijd een hele hoop beltegoed gehaald.
maar die punten laten maar op zich wachten.
erg vervelend.
Reputatie 2
ik heb nu al 3 x opgewardeerd en de punten staan er nu ruim 12 dagen later nog niet bijgeschreven wat is dit voor onzin
Reputatie 2
ik ben echt pistoff ik heb de laatste maand 4x opgewaardeerd maar word niet er bij geschreven,leuk zo,n spaaractie!
Reputatie 2
waarom worden de spaarpunten na opwardering niet bijgeschreven?????????
heb inmiddels al weer 4 keer met 10 euro opgewardeerd
en mn spaarpunten saldo blijft hetzelfde
graag een duidelijk antwoord en geen vaag antwoord van ja dat kan en paar dagen duren het duurt inmiddels al een maand
Reputatie 3
Op dit moment is er een vertraging in het bijschrijven van de T-Mobile Speciaal-punten.
Dit probleem is in onderzoek. Je krijgt later automatisch de punten bijgeschreven.
Reputatie 2
dit probleem ondervind ik ook, wat ik allicht ook graag opgelost zie,
Reputatie 2
Dit probleem is al erg lang. Dus wordt nu wel tijd voor een structurele oplossing. Zou netjes zijn als we enige compensatie zouden krijgen.
Reputatie 2
Al was het even een melding over het feit dat het niet goed werkt..

T-Mobile zou de website ook eens wat meer moeten gaan gebruiken voor aankondigingen en storingen die gelijk zichtbaar zijn bij de overzichtpagina van de gebruiker..

Ik heb bijv. in Almere al een paar dagen heel slecht bereik tot geen service.. nu moet ik elke keer in het forum gaan kijken wat er aan de hand is.. had leuk geweest als we er een bericht over zouden krijgen.
Reputatie 2
Waar blijven me spaarpunten toch, moet ik ze soms komen halen!
Reputatie 2
Het probleem is er al ruim twe maand. Kan er al gezegd worden binnen welk termijn de oplossing gevonden zal zijn?
Reputatie 2
Ja, als dit probleem nog lang duurt, stap ik gewoon over hoor :l
Reputatie 2
Ik ben in december jarig geweest, toen was ik al aangemeld. Toch heb ik mijn 25 bonuspunten niet ontvangen.... Wanneer worden deze bijgeschreven? Een half jaar vertraging vind ik wel erg lang duren, terwijl de punten van de facturen wel gewoon worden verwerkt (2 maanden vertraging)
Reputatie 2
heb het zelfde probleem heb een mail gestuurd naar klanten service,
kreeg een standaard mail terug.
Zag net dat sommige al 6 mnd aan het wachten zijn dus dat kan nog wel ff
duren misschien krijgen we wel een compensatie in de vorm van meer beltegoed??
Reputatie 2
mijn saldo punten is uit 2008, in 2009 heeft T-mobile nog niets bijgeschreven en reageert niet op brieven en telefoontjes
Reputatie 2
je moet dan naar de t-mobile service of winkel gaan en dan vraag je het wel 😃 dsat is een goeie idee he!
Reputatie 4
Je kan je punten opvragen door op de Catalogus te klikken onder het kopje 'T-Mobile Speciaal'. Je ziet dan een aantal pagina's met allerlei artikelen. De artikelen zijn gesorteerd op het aantal spaarpunten die ze kosten; van klein naar groot.
Als je even doorbladert en naar beneden scrollt zul je het volgende tegenkomen: 'TM 10 Euro'. Als je hierop klikt zal je de details zien. Hieronder kan je dan klikken om deze te bestellen.

Succes!
Reputatie 2
ik heb ook nog steeds 90 punten, terwijl ik al wel minsten 6x weer heb opgewardeerd komen de punten er niet bij.
wanneer komen de punten er wel bij?
zou graag weer is gebruik willen maken van de gratis beltegoed euro's die je er voor krijgt.