T-Mobile Speciaal wordt vervangen door T-Mobile Surprise

Reputatie 5
Zoals we eerder hebben gemeld zal T-Mobile Speciaal vervangen gaan worden door T-Mobile Surprise.

Als je nu gebruikmaakt van T-Mobile Speciaal dan spaar je nog tot 2 september T-Mobile Speciaal-punten. Je kunt je punten inwisselen tot 18 november 2013.

Meer informatie hierover vind je op onze T-Mobile Speciaal pagina. Op deze pagina vind je ook de link naar de T-Mobile Speciaal catalogus voor het inwisslen van je punten.

8 reacties

Reputatie 2
Ik heb een abbonement en spaar hierbij met tmobile extra, wordt dit ook vervangen of geld de overstap naar tmobile surprise alleen voor prepaid klanten?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi natascha0 , deze wijziging is alleen voor de prepaid gebruikers.
Dus je kan lekker doorsparen:)

Groetjes,
Centaur
Ik heb Prepaid Standaard. Als Speciaal begint, gaan dan al je surprise punten weg? Of wordt dat dan omgerekend in Speciaal punten.

Ik heb Prepaid Standaard. Als Speciaal begint, gaan dan al je surprise punten weg? Of wordt dat dan omgerekend in Speciaal punten.

hoi, 
zover ik het begreep via de smsjes van t-mobile, komen onze punten te vervallen op 18-11-2013
Dat is balen, ik dacht mijn punten te verzilveren zijn ze weg. T mobile BEDANKT.
Nu weet ik zeker dat ik naar een andere provider ga.
Reputatie 5
@Kapipa1, inderdaad balen dat je te laat bent om ze nog in te wisselen. Heb je, net als dcl in het bericht boven je, wel de sms'jes gehad waarin je werd geïnformeerd over het verdwijnen van T-Mobile Speciaal?
Oke waarschijnlijk heb ik onder een steen geleefd ofzo, maar dit is echt balen. Echt heel erg zonde van alle punten die ik over de afgelopen 5 jaar heb gespaard. Ook zie ik nu pas die smsjes, ze vielen me niet zo op, ik krijg liever een email. Echt zwaar balen
Reputatie 3
@ Milkshake

Wat vervelend dat je al je opgespaarde punten kwijt bent. Maar je kunt nu wel gebruik maken van T-Mobile Suprise en zo meteen kans maken op bijvoorbeeld extra belminuten of sms'jes.

Reageer