Beantwoord

T-Mobile voucher code is niet geldig

• 22 augustus 2017
  • 9 reacties
  • 397 Bekeken

Ik voer de unieke code van 't -mobiel extra voor 500mb met sms naar 2244 krijg ik het bericht code is niet geldig controleer de voucher code en probeer het nogmaals terwijl ik toch zeker weet dat ik de code goed heb ingevoerd
icon

Beste antwoord door Muberra 24 augustus 2017, 10:39

Hi Blondheksie.

Leuk dat je gebruikt maakt van jouw spaarpunten! :)

Ik ga je meteen helpen. Kan je de code handmatig invoeren? Daarmee bedoel ik: niet kopiëren en plakken. Dat zorgt er namelijk vaak voor dat de code niet goed wordt doorgevoerd en dan kan je zo'n melding krijgen. Als je dat zou willen testen, heel graag! Mocht dat niet werken, dan kan ik de bundel ook voor je activeren. Dat is een kleine moeite wat ik met alle plezier voor je wil doen!

Ben benieuwd of mijn tip werkt! Laat je het mij even weten?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Hi Blondheksie.

Leuk dat je gebruikt maakt van jouw spaarpunten! :)

Ik ga je meteen helpen. Kan je de code handmatig invoeren? Daarmee bedoel ik: niet kopiëren en plakken. Dat zorgt er namelijk vaak voor dat de code niet goed wordt doorgevoerd en dan kan je zo'n melding krijgen. Als je dat zou willen testen, heel graag! Mocht dat niet werken, dan kan ik de bundel ook voor je activeren. Dat is een kleine moeite wat ik met alle plezier voor je wil doen!

Ben benieuwd of mijn tip werkt! Laat je het mij even weten?
Hallo

handmatig invoeren dat heb ik ook gedaan
Sms de unieke code van deze voucher hier naar ge- Sms 't 2244.
Te verzilveren tot: 17-08-2018
deze Unieke code: [verwijderd door KE] ingevuld
Ik heb wel één abonnement dus al jaren één vast contract bij u

Mvrg Beppie
Hoi Beppie.

Ik heb de code doorgezet naar Müberra en 'm tevens verwijderd uit je bericht.

Even wat algemeen geneuzel: Dit is een openbaar forum, hier delen we géén gegevens waar een ander mee aan de haal kan gaan. Zou je daar in de toekomst rekening mee willen houden? Je kunt dan aangeven dat het probleem nog niet is opgelost en wachten op een T-Mobile Moderator, hij of zij vraagt je dan om een privébericht te sturen (dat mag verder niet zonder expliciete toestemming). Op die manier kan een ander niet vrolijk jouw code inpikken bijvoorbeeld. 😉
Reputatie 4
Hi Beppie,

Dank je wel voor de terugkoppeling!

De bundel heb ik handmatig voor je geactiveerd. Daar kan je meteen gebruik van maken. Wij staan altijd klaar voor onze trouwe klanten!

Ik hoop dat je blij bent met de hulp en dat je nog lang lid zal blijven van onze leuke Magenta-familie! Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. 🙂
@Kaassausje

Beste

Bedankt u heb gelijk ik had de code hier niet zo maar openbaar mogen geven
handmatig invoeren dat heb ik gedaan dus kopiëren en plakken dus dat lukte al niet
Maar zou het niet kunnen omdat ik al jaren een vast abonnement heb dat ik de voucher 500mb niet kan actieveren

Mvrg Beppie
Hallo Kaassausje

Ik zie net op mijn verbruiksstatus dat de 500mb al is toegevoegd

Bedankt voor de hulp en prettige zondag verder

Mvrg Beppie
Hoi Beppie.

Dan zeg ik namens Müberra alvast graag gedaan, zij heeft de bundel voor je toegevoegd. En uiteraard ook een fijne -zonnige- zondag. :)

Ik ben zelf gewoon een medeklant. Klantexperts kunnen het forum op orde houden, maar wij kunnen verder niet in het systeem van T-Mobile. 😉
Reputatie 4
Hi Beppie,

Zoals Kaassausje al zei, niks te danken! Wij staan altijd voor je klaar op het forum. 🙂
Hi Beppie,

Zoals Kaassausje al zei, niks te danken! Wij staan altijd voor je klaar op het forum. :)

Hallo Muberra
Ik vind het helemaal super van mijn kan Bedankt
Mvrg Beppie

Reageer