Vraag

Te weinig punten?

Reputatie 2
Beste T-mobile medewerkers,

Bij mijn T-mobile extra punten heb ik deze keer de euro's op mijn faktuur x2 gekregen, het zou echter x3 moeten zijn. Waar kan ik aangeven dat dit mis gegaan is?

Met vriendelijke groet,

Dennis.

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
@Pretender

Onlangs zijn er een aantal aanpassingen in de toekenning van de punten gedaan. Vanaf het 2e jaar dat je lid bent ontvang je dubbele punten. De punten die je kreeg voor het aantal euro's maal drie zijn verdwenen. De punten die je nu op de factuur vermeld ziet staan zijn het juiste aantal.
Reputatie 6
Pretender er is in dit forum over gesproken je bent niet de enige die hier over schijf het schijnt met ingang van 1 maart verandert te zijn maar er is nog geen duidelijkheid over houd dit forum,,,,,,,,,, huiskamer topic...... in de gaten
Reputatie 2
Hmmm, ik ben normaal niet zo'n zeurkous, maar in dit geval vind ik dat T-Mobile op het gebied van communicatie hierover tekort geschoten is. Ik verwacht dat er nog veel meer mensen zich zullen melden.
Reputatie 2
meldt zich..

slechte communicatie en het argument dat je het gratis krijgt: tuurlijk niet: het zit ingeprijst in je abonnement en die abo wordt nu minder waard.. gratis bestaat niet
Reputatie 2
Helemaal mee eens. Vind het een slechte zaak dat daar niet over bericht is...
Reputatie 2
Ook ik merkte het net bij het bekijken van mijn saldo, ik vind het ook niet bepaald netjes.

Spaar al een hele lange tijd, 9600 punten, heb er nog zo'n 2k nodig, tja als dan dit teruggeschroefd

wordt duurt het helemaal een eeuwigheid.