Beantwoord

Telefoon kopen met gespaarde punten

• 17 november 2018
  • 4 reacties
  • 1215 Bekeken

Ik heb nu sim only sinds ruim een jaar. Over 10 maanden mag ik opnieuw verlengen. Nu is mijn telefoon asn vervanging toe en wil mijn t-mobile spaarpunten gebruiken om telefoon aan te schaffen en zo dus ook opnieuw verlengen. Zo’n 5 maanden geleden werd mijn nog verteld dat ik de gespaarde punten ruim 9000 kon inleveren en zo bij bijbetaling bedrag of maandelijkse kosten zou zakken. Zojuist in de winkel krijg ik te horen dat dit niet meer kan want de spaarpunten houden op te bestaan.
dit lijkt mij stug.
vraag kan het nog wel?
groet trouwe t mobile abbo houder.
icon

Beste antwoord door Jaimy 18 november 2018, 15:48

Hoi hoi,

Voor zover hier bekend is zou je jouw punten zeker nog in de T-Shop in moeten kunnen wisselen hoor! Dit zou dus gewoon voor een bijbetaling op een toestel in de T-Shop moeten kunnen. Korting op de maandelijkse factuur is niet mogelijk. Wellicht dacht de betreffende medewerker dat het niet meer kon, omdat er inderdaad sprake is van uitfasering.

Ik zou dus zeker nog eens langs een shop gaan en dit daar voorleggen. Hopelijk kun je een mooi nieuw toestel aanschaffen. 😃
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Ik ben toevallig deze week even langs een T-Mobile winkel geweest om te vragen wat mijn extra punten waard zijn. Daarop konden ze in elk geval gewoon antwoord geven.

Dus of er moet ineens heel snel iets gewijzigd zijn en anders zou het volgens mij gewoon moeten kunnen. Overigens sta ik nergens gek van te kijken, want de uitfasering gaat (naar mijn mening) op een weinig chique manier...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Voor zover hier bekend is zou je jouw punten zeker nog in de T-Shop in moeten kunnen wisselen hoor! Dit zou dus gewoon voor een bijbetaling op een toestel in de T-Shop moeten kunnen. Korting op de maandelijkse factuur is niet mogelijk. Wellicht dacht de betreffende medewerker dat het niet meer kon, omdat er inderdaad sprake is van uitfasering.

Ik zou dus zeker nog eens langs een shop gaan en dit daar voorleggen. Hopelijk kun je een mooi nieuw toestel aanschaffen. 😃
dank voor je antwoord Jaimy.
ik zal hier nog eens naar een andere medewerker in de shop naar vragen.
zo te horen moet ik maar zsm mijn punten hiervoor gaan gebruiken.
is het bekend tot wanneer de mogelijkheid is om de spaarpunten voor korting op telefoon in te wisselen is?

Mvgr
D.
Reputatie 7
Badge +20
Hi!

Voorlopig blijft deze optie nog wel even bestaan, maar de uitfasering van T-Mobile Extra loop wel gewoon door. Voor zover mij nu bekend is staat hier in ieder geval op de korte termijn nog geen wijziging in gepland. Wanneer je besluit jouw abonnement te verlengen heb je na einddatum huidig contract nog 4 maanden de tijd om de gespaarde punten in te wisselen, dat is in ieder geval alvast goed om in het achterhoofd te houden!

Reageer