TM extra leverring Poducten

Reputatie 2
Ik heb op 05-03-2011 een besteling gedaan via de catalogus en betaald met me punten. Me vraag is nu: Wanneer kan ik me autolader voor me iPhone verwachten? Want ik vind het best lang duren langzamerhand.

Groetjes!

5 reacties

Reputatie 7
@Ajaxgozer
Mijn excuses voor de late reactie!

De levertijd is gemiddeld 2 weken. Volgens onze gegevens is de bestelling inmiddels afgehandeld. Zou je willen laten weten of je het artikel inmiddels hebt ontvangen?

Ik heb dit topic verplaatst naar T-Mobile Extra / Speciaal.
Reputatie 2
Hallo ik heb december mijn zwager zijn gespaarde punten gekregen want die is over gestapt naar een abonnement nou heb ik daarvoor een koptelefoon, een tasje v cd`s enzo in te doen en een kaartje versturen besteld en ook gekregen. Alleen was er in december een actie dat je inplaats van 1 kaart versturen je er 2 kon versturen maar ik heb maar 1 code gekregen en daar kan ik ook maar 1 kaart mee versturen hoe zit dit???? Mijn zwager is D.F.P.van Gils en het kaartje was 280 punten en de afgift datum van het kaartjes was 3 januari 2011 en is geldig tot 30 juni 2011. Kan iemand mij hier iets over zeggen want een kaartje versturen kost nu veel minder punten. Hoe kan dit??? Groetjes Monique.
Reputatie 5
@mooivaar
Kun je mij in een privébericht het telefoonnummer of klantnummer van meneer Gils sturen? Ik kan het dan voor je nakijken. Een privébericht kun je sturen via Dashboard > Bekijk al je berichten > Nieuw bericht.
Reputatie 2
CindyS schreef:

@Ajaxgozer
Mijn excuses voor de late reactie!

De levertijd is gemiddeld 2 weken. Volgens onze gegevens is de bestelling inmiddels afgehandeld. Zou je willen laten weten of je het artikel inmiddels hebt ontvangen?

Ik heb dit topic verplaatst naar T-Mobile Extra / Speciaal.

@CindyS
Sorry voor mijn late reactie ook...:P

Ik heb het ontvangen op 20 Maart, dus hij is binnen.
Reputatie 5
@Ajaxgozer

Geen bericht is goed bericht! 😉 maar toch fijn dat je even laat weten dat je het product hebt ontvangen.

Reageer