Beantwoord

TM Extra stopt en catalogus niet meer beschikbaar

  • 27 november 2018
  • 6 reacties
  • 1600 Bekeken

Ik heb een mailtje ontvangen van TM dat ik door mijn nieuwe abonnement niet meer kan sparen voor de TM Extra punten en dat ik nog 2 maanden de tijd heb om mijn Extra Punten te gebruiken.

Nou wil ik mijn punten gebruiken maar ik zie dat ik nu al geen toegang meer heb naar de catalogus (ivm met nieuwe abonnement). Hoe moet ik nu dan wat uitzoeken?

In de T-shop heb je wel accesoires maar niet de mogelijkheden die er zijn zoals in de catalogus.

Graag zou ik willen weten hoe ik toch toegang kan krijgen tot de catalogus? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door CrisTien 27 november 2018, 18:27

Goedenavond @mesut.gorur TM weet dit en is aan het werk om het op te lossen.
log morgen nog eens in om te kijken of de punten terug zijn.

Fijne avond!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Kijk eens op de site. @mesut.gorur mijn zus had dat ook maar toen ze op de site keek stonden haar punten er nog wel. Laat even weten of ze er staan aub.
@CrisTien als ik op site kijk dan staat er u heeft geen toegang meer tot TM Exta pagina.. 😞
Reputatie 7
Badge +20
Ben je met jouw account ingelogd? (Geen nieuw account)
en zijn die 2 maanden nog niet om? Dan moet je wachten op hulp van de moderators
@CrisTien nee ik heb geen nieuwe account, ben een lange klant. Ik heb tot januari de tijd om de punten te gebruiken..
Reputatie 7
Badge +20
Je zal moeten wachten op hulp van een Moderator.
ik ben ook maar een klant en heb verder geen ideeën meer!
Fijne avond!
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @mesut.gorur TM weet dit en is aan het werk om het op te lossen.
log morgen nog eens in om te kijken of de punten terug zijn.

Fijne avond!

Reageer