Beantwoord

tmobile extra item gekocht niets ontvangen om te verzilveren


Reputatie 2
Ik had via tmobile extra een ebook en audiobook van Bookchoice besteld. De punten zijjn erafgehaald op 7-2-2019 echter nis ontvangen om te verzilveren. Status is afgehandeld ook niks in gmail spam gevonden.
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 februari 2019, 10:52

Hoi PatriciaO,

Ik help je hier graag bij verder!

Ik heb meteen even met je meegekeken en zie op het nummer waarmee je bent aangemeld de laatste bestelling op 21-11-2016. Gaat het wellicht om een ander telefoonnummer? In dat geval mag je me even een privéberictje sturen met het telefoonnummer waar het om gaat. Dan kan ik verder met jou meekijken en je hiermee helpen! Dankjewel alvast. 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi PatriciaO,

Ik help je hier graag bij verder!

Ik heb meteen even met je meegekeken en zie op het nummer waarmee je bent aangemeld de laatste bestelling op 21-11-2016. Gaat het wellicht om een ander telefoonnummer? In dat geval mag je me even een privéberictje sturen met het telefoonnummer waar het om gaat. Dan kan ik verder met jou meekijken en je hiermee helpen! Dankjewel alvast. 😃

Reageer