Beantwoord

Tmobile extra punten ingewisseld maar geen bevestiging ontvangen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoi ik heb een vraag. Ik had 746 punten gespaard en wilde zojuist via de app hiervan een kaartje voor ballorig inwisselen, maar tijdens het lezen van de voorwaarden was het scherm om de bestelling af te ronden verdwenen. Ik heb verder geen bevestiging ontvangen dat ik punten heb ingewisseld of bevestiging van bestelling. Maar als ik nu naar mijn puntensaldo kijk zijn deze punten wel afgeschreven.
Waar is het fout gegaan? En kan ik alsnog dat kaartje van ballorig ontvangen?
ik hoor het graag
icon

Beste antwoord door CrisTien 6 maart 2019, 21:32

Beste @hayat84 Meestal komen de punten dan vanzelf weer terug na een paar uur.
Zo niet laat het dan even weten dan kunnen de moderators kijken wat er mis is gegaan.
fijne avond nog!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste @hayat84 Meestal komen de punten dan vanzelf weer terug na een paar uur.
Zo niet laat het dan even weten dan kunnen de moderators kijken wat er mis is gegaan.
fijne avond nog!
Bedankt voor je antwoord. Vandaag was wel de laatste dag dat ik kan bestellen anders vervallen mijn punten
Reputatie 7
Badge +17
@hayat84 Wil je nog een keer kijken of de punten er weer staan?
Even helemaal uitloggen in je TM account en opnieuw inloggen

Reageer