Beantwoord

Tmobile extra punten niet terug gekregen


Reputatie 2
Met mijn gespaarde punten heb ik een telefoonhoesje besteld! 27/10 Dit was niet het besteld artikel, deze heb ik 1 dag later 28/10 retour gezonden! Ik heb helemaal niets meer vernomen en ook heb ik de punten nog niet terug.... help!!!!!
icon

Beste antwoord door Issam 14 november 2017, 16:54

Hoi hoi Steffie,

Balen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Excuses hiervoor!

Ik begrijp goed dat je duidelijkheid wil over de retourzending. Om je van meer duidelijkheid te voorzien ben ik direct voor je gaan kijken naar de status van de retourzending. Volgens de gegevens in ons systeem is de retourzending nog niet verwerkt bij ons. Dit kan nog een aantal werkdagen duren, we zullen het dus nog even moeten afwachten.

Maximaal 2 weken nadat de bestelling bij ons binnen is gekomen krijg je de punten bijgeboekt. Dit zal dan ook zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt. Als je meer wil weten of andere vragen hebt, twijfel dan niet en laat het ons gelijk weten. 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Heb overgena gevraagd om de punten terug te storten.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Steffie,

Balen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Excuses hiervoor!

Ik begrijp goed dat je duidelijkheid wil over de retourzending. Om je van meer duidelijkheid te voorzien ben ik direct voor je gaan kijken naar de status van de retourzending. Volgens de gegevens in ons systeem is de retourzending nog niet verwerkt bij ons. Dit kan nog een aantal werkdagen duren, we zullen het dus nog even moeten afwachten.

Maximaal 2 weken nadat de bestelling bij ons binnen is gekomen krijg je de punten bijgeboekt. Dit zal dan ook zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt. Als je meer wil weten of andere vragen hebt, twijfel dan niet en laat het ons gelijk weten. 🙂

Reageer