Vraag

Tmobile extra punten saldo niet omhoog maar geeft aan dat punten zijn bijgekomen?


Ik zit al een paar dachten enthousiast te wachten op mijn punten van de maand Juli want dan heb ik eindelijk genoeg punten om te halen waar ik al een tijd op wacht.
Nu staat er in historie dat er 13/07/2017 64 punten bij zijn gekomen maar mijn punten saldo is niet omhoog gegaan.
Kan iemand mij hiermee helpen?

Met vriendelijke groet,
Gino Kok

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo, welkom in het forum
Bij mij klopt het al weken niet. Ik blijf melding maken maar helpt weinig.
Mijn dataverbruik wordt niet bijgewerkt en punten ook niet.

Nu kreeg ik wel zojuist in de app te lezen dat er een storing is. Helaas is die storing bij mij al langer aan de gang. App opnieuw installeerden heeft niet geholpen
Laatste recent verbruik data staat op datum 06-07

Reputatie 6
Badge +17
Hey Gino,

Welkom op het T-Mobile Forum! Gaaf dat je hier je vraag stelt.

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Om je direct van een antwoord en oplossing te voorzien heb ik de benodigde systemen erbij gehaald.

Ik zie dat de punten inmiddels zijn bijgeboekt en dat je zelfs al een bestelling hebt geplaatst! Goed om te weten voor in het vervolg; de punten kunnen gedurende de hele bundelmaand bijgeboekt worden.

Is het hiermee opgelost? Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je. :)

Heel veel plezier met je bestelling!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi CrisTien,

Erg vreemd. Als ik inlog op je My T-Mobile account dan kan ik wel je verbruikstatus inzien en je T-Mobile Extra punten gebruiken. Ervaar je dit probleem ook als je My T-Mobile bezoekt via de browser?

Welk toestel gebruik je en welke software versie staat hier op? Controleer voor de zekerheid of er inmiddels nieuwe updates beschikbaar zijn voor de My T-Mobile applicatie.

Mocht niets werken dan wil ik je account graag verwijderen zodat je een nieuw (goed werkend) accout aan kan maken. Als je hiermee akkoord gaat natuurlijk!
Reputatie 7
Badge +20
iPhone 6 laatste IOS versie
Alles altijd gelijk ge-update zo ook gisteren maar helpt niet. Ik blijf zien dat mijn laatste dataverbruik op 06-07 was 😒 Lastig omdat ik nu in het buitenland zit en geen juiste gegevens zie.
Ook op de site zie ik geen verschil. 😲 Wat gebeurt er als je mijn account verwijdert? Kan ik dan een nieuw account maken met dezelfde gegevens?

Mijn bel-status wordt wel goed weergegeven
Reputatie 4
Hoi CrisTien,

Goed dat je dat hebt gecheckt!

Het blijft een vreemde situatie inderdaad. En als je het controleert via deze speciale roaminglink? Je kunt meteen inloggen met jouw My T-Mobile gegevens en dan heb je een goed overzicht van jouw verbruik in Duitsland en hoeveel data je nog overhebt. De informatie op die pagina is up-to-date, er staat nu bijvoorbeeld dat het is bijgewerkt tot 19 juli. Je kunt die link gebruiken tot je weer terugkomt in Nederland. Het voordeel is ook dat die roamingpagina altijd toegankelijk is, ook heb je geen data meer. Je kunt dan de WiFi uitzetten en dan naar de roamingpagina gaan om jouw data weer aan te vullen. Heel handig!

Als je weer terugkomt in Nederland, blijf dan de normale verbruikstatus in de gaten houden. Mocht het blijken dat het nog steeds niet goed werkt, dan kan je dat aangeven bij ons en kunnen wij jouw account even resetten. Vind je dat goed?

Ik wens je veel plezier in Duitsland! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Mijn data verbruik wordt in de app al sinds 6 juli niet meer bijgewerkt. Toen was ik nog in NL

kan bvb. Niet meer zien wat ik per dag heb verbruikt snap je?
Misschien toch maar nu account resetten of helpt dat niet?

Reputatie 4
Hoi CrisTien,

Dank je wel voor de aanvullende informatie! :)

Ik heb jouw My T-Mobile account gereset. Nu kan je meteen een nieuw My T-Mobile account aanmaken. Uiteraard blijven al jouw gegevens hetzelfde! Wil je dat proberen en kijken of de verbruikstatus nu wel goed is?

We horen graag van je!
Reputatie 7
Badge +20
Dank voor alle moeite, helaas mislukt. iphone opnieuw opgestart enz. Zie nog steeds mijn dagelijkse verbruik niet
Reputatie 4
Hoi CrisTien,

Geen probleem, dat doen wij graag!

Jammer dat het niet is gelukt. Ik heb jouw probleem doorgezet naar de technische dienst. Daar gaan onze specialisten kijken naar het probleem en een onderzoek instellen. Zodra er meer bekend is zul je hier bericht over krijgen. Ik hoop dat het snel wordt opgelost.

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, ben je altijd welkom. Je weet hoe het forum werkt! 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hartelijk dank. Ben nu in NL maar ook hier wordt het niet bijgewerkt. Ik hoor het wel als het is opgelost. Heb het ook in de app doorgegeven maar daar komt geen reactie van. 🍀 Fijn weekend

Reageer