Beantwoord

Tmobile extra SCAM!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Na jaren klant te zijn bij tmobile en honderden euro´s te betalen heb ik punten gespaard. Ik wil deze punten uitgeven aan iets leuks in de tmobile extra cataloge. https://www.t-mobile.nl/sparen/catalogus?p=1.

Enige fatsoenlijke producten zijn voor mij de UE boom 2 en UE wonderboom.
De UE boom 2 is 9375 punten plus 80 euro! Ik kan UE boom 2 voor ietsjes meer 90 euro in de winkel kopen. Is 9375 maar 10 euro waard?
De UE wonderboom kost 3125 punten en 60 euro. In de winkel ik dit boxje voor 55 euro kopen!!

Waarvoor heb ik gespaard? Ik wil betere aanbiedingen en waar voor mijn punten!
icon

Beste antwoord door David 6 november 2018, 12:48

Hi @Dayoek,

De huidige catalogus is inderdaad niet erg uitgebreid en dit heeft te maken met de uitfasering van T-Mobile Extra. Ik zou er dan ook niet op rekenen dat er nog veel bij komt, de komende tijd.

Je kunt de T-Mobile Extra punten ook altijd inwisselen bij de T-Shops voor een korting op accessoires of nieuwe telefoon. Wellicht kun je daar nog wat vinden om je punten te verzilveren!

Bekijk origineel

4 reacties

David schreef:

Hi @Dayoek,

De huidige catalogus is inderdaad niet erg uitgebreid en dit heeft te maken met de uitfasering van T-Mobile Extra. Ik zou er dan ook niet op rekenen dat er nog veel bij komt, de komende tijd.

Je kunt de T-Mobile Extra punten ook altijd inwisselen bij de T-Shops voor een korting op accessoires of nieuwe telefoon. Wellicht kun je daar nog wat vinden om je punten te verzilveren!

Alles leuk en aardig hoor, maar wat moet iemand die een abonnement verlengd heeft met korting op een telefoon?
Daarnaast heb ik, vandaag melding gekregen dat de punten opgemaakt dienen te worden.
Rijkelijk laat. Ik zie nu dat er vrijwel geen vulling is, waarvan het merendeel zelfs uitverkocht.

Ronduit schandalig.
Reputatie 5
Badge +2
In dat geval kun je elke aanbieding wel scam noemen. Er worden appels en peren vergelijken. Je moet onderscheid maken tussen adviesprijs en marktprijs. Het is gebruikelijk dat retailers, zoals Coolblue, afwijken van de door de fabrikant aangegeven adviesprijs en korting geven. Sterker nog veel retailers volgen elkaar hierin. Dit is een dagelijks proces. Ook bij aanbiedingen. We betalen zelden de adviesprijs.

T-Mobile heeft/had een puntenspaarsysteem. Een extraatje, waarmee je korting kunt sparen op bijvoorbeeld producten. Deze korting krijg je op basis van de adviesprijs en niet de marktprijs. Hierdoor lijkt het alsof je minder korting krijgt, dan je werkelijk krijgt.

Scam vind ik daarmee zeer zwaar aangezet. Een betere oplossing zou zijn om te opperen voor kortingsbonnen Coolblue.
Ik ben ook al maanden/jaren aan het sparen met als doel een leuk cadeau via de shop aan te schaffen.
Ook ik vond de Wonderboom speaker interessant, en kom ook tot de conclusie dat dit geen voordeel is zoals T-mobile dit doet voorkomen. Er wordt vermeld dat deze box 100,- kost in de winkel, dit is echter misleidend. Deze box kan je voor 64,- kopen bij Coolblue.
dus SCAM? Ja, ik vind van wel!
Ik snap dat vanwege de uitfasering het aanbod kleiner is/wordt, maar dit zijn geen voordeeltjes zoals T-mobile dit doet voorkomen. Dus @David : je argumentatie/reply hierboven vind ik erg zwak.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Dayoek,

Reageer