Beantwoord

tmobile punten

• 1 november 2019
  • 3 reacties
  • 907 Bekeken

Ik zou graag mijn punten inwisselen voor 1 tegoedbon van de tmobile shop, ipv veel x 5 euro,  graag Hulp.  Wel zo netjes bij totaal geen keuze om je punten gewoon in te leveren en dus bijna geen keuze meer te hebben. 

icon

Beste antwoord door CrisTien 1 november 2019, 17:08

Goedemiddag@ikkkkkk Welkom!

T-mobile extra is gestopt sinds januari 2018, dat is dus ook de rede dat er nog weinig staat (denk ik)

.Lees hier meer

Je mag de punten ook inwisselen in een shop van T-mobile.

voor korting (en soms zelfs gratis) op producten uit de winkel.

Fijn weekend en succes.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag@ikkkkkk Welkom!

T-mobile extra is gestopt sinds januari 2018, dat is dus ook de rede dat er nog weinig staat (denk ik)

.Lees hier meer

Je mag de punten ook inwisselen in een shop van T-mobile.

voor korting (en soms zelfs gratis) op producten uit de winkel.

Fijn weekend en succes.

Ik begrijp dat er weinig keus is,  maar ipv tegoed bon van 5 euro,  kunnen ze misschien ook tegoedbonnen maken oplopend tot €150 ofzo. In winkels hebben ze alleen hoesjes en snoeren... eenzijdig stoppen met spaarpunten is tov vaste klanten niet netjes

Reputatie 7
Badge +20

@ikkkkkk Sorry ik begrijp je punt niet helemaal.

Zo’n tegoedbon kan je namelijk ook alleen in de TM webshop inwisselen.

Je kunt maar 1 unieke vouchercode per bestelling in de Accessoire Webshop verzilveren. 
Dus of je nu een tegoedbon krijgt van €5 of€150 euro je moet ze toch gebruiken voor hoesjes, snoeren, mooie telefoons, tablets ect. Ect.Je mag er alles mee betalen

De punten zijn gestopt zodat elke klant meer korting kan krijgen, het was geen verplichting van TM maar gewoon een actie die nu over is. 
TM-Samen is ook gestopt wat ik weer jammer vond.

Fijn weekend.

Reageer