Beantwoord

Travel en Surf pas met T-Mobile Extra punten tijdelijk niet op vooraad

Reputatie 2
Ga je op vakantie , zijn deze niet op voorraad... ik vraag me toch af hoe zo iets nou op kan zijn?

Gr
Erwin.
icon

Beste antwoord door Thalina 27 juli 2016, 13:22

Hoi Erwin,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt en een terechte opmerking! Op dit moment is de Travel & Surf pas tijdelijk niet beschikbaar in de T-Mobile Extra catalogus, omdat we meldingen binnenkregen van klanten dat de vouchers niet werken. We willen natuurlijk een goed werkend product leveren, dus daarom hebben we ervoor gekozen om de Travel & Surf pas tijdelijk uit de catalogus te halen. We zijn nu aan het onderzoeken waar het probleem ligt, zodat we het kunnen oplossen.

De term 'niet op voorraad' klopt in dit geval dus niet helemaal. We hebben dit al aangekaart en er wordt naar gekeken. Ik heb wel een oplossing voor je met een kleine omweg. Als je met je punten de 5 euro factuurkorting besteld, kun je daarmee weer de Travel & Surf S-pas kopen. Is dat een idee?

Ik hoop dat je ondanks dit toch kunt genieten van je vakantie! Waar ga je naartoe? 🙂 Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.
Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Erwin,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt en een terechte opmerking! Op dit moment is de Travel & Surf pas tijdelijk niet beschikbaar in de T-Mobile Extra catalogus, omdat we meldingen binnenkregen van klanten dat de vouchers niet werken. We willen natuurlijk een goed werkend product leveren, dus daarom hebben we ervoor gekozen om de Travel & Surf pas tijdelijk uit de catalogus te halen. We zijn nu aan het onderzoeken waar het probleem ligt, zodat we het kunnen oplossen.

De term 'niet op voorraad' klopt in dit geval dus niet helemaal. We hebben dit al aangekaart en er wordt naar gekeken. Ik heb wel een oplossing voor je met een kleine omweg. Als je met je punten de 5 euro factuurkorting besteld, kun je daarmee weer de Travel & Surf S-pas kopen. Is dat een idee?

Ik hoop dat je ondanks dit toch kunt genieten van je vakantie! Waar ga je naartoe? 🙂 Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.
Reputatie 2
Dank je voor je reactie Thalina, dit is zeker een betere omschrijving, die omweg hoeft niet hoor komt wel een keer , en genieten van de vakantie komt ook wel goed;-)
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Erwin,

Fijn om te horen dat het zo duidelijker is. En gelukkig gaat het genieten helemaal goed komen! Hopelijk lekker naar de zon? 🆒
Ik heb 1.5 week geleden een pas besteld voor een week. Niets gekregen. Ben ik nu mn punten kwijt
Reputatie 7
Badge +15
Hey 58mari,

Zoals je hier boven al hebt kunnen lezen zijn er helaas wat problemen met de Travel & Surf passen uit de T-mobile Extra catalogus. Goed dat je even aan de bel trekt!

Zojuist heb ik de punten voor je teruggeboekt. Het kan ongeveer 24 uur duren voor je deze weer op My T-Mobile ziet. Excuses voor het ongemak!
Hoi

Ik heb 29 juni je mijn punten ingewisseld voor een M pas en nog steeds geen voucher ontvangen. Heb een week geleden nog gebeld hierover en het zou weer gestuurd worden. Tot op heden niets binnen en ben nu al wk in Noorwegen. Ik zou ook mijn punten dan terug willen of misschien toch de voucher nog!?
Reputatie 7
Badge +20
Hi december48,

Welkom op ons Forum!

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je een M pas hebt besteld. Ook zie ik dat mijn collega's jou een nieuwe hebben verstuurd. Heb je deze inmiddels ontvangen? Heb je jouw spambox ook gecontroleerd?

Als er ook niks in je spambox staat dan kan ik of de punten terugboeken of als je nog lang in Noorwegen bent, kan ik ook een pas voor je activeren. Ik hoor graag van je wat je wilt.
Hallo, ik heb 3 vouchers van 500 mb (3x pas M) ingewisseld voor mijn punten, ben nu op vakantie en kan ze niet gebruiken. Ik baal hier echt van. Ik hoop dat mijn punten terug gestort worden of kan ik ze dan inwisselen voor een andere oplossing voor MB in het buitenland?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Ceeltje72,

Goed dat je hier contact over opneemt. Ik begrijp dat je hiervan baalt! Waarschijnlijk had je hierboven al gelezen dat er op dit moment problemen zijn met de Travel & Surf passen die zijn aangeschaft met T-Mobile Extra punten. Onze IT-afdeling is nog druk bezig om dit probleem op te lossen.

Maar ik begrijp dat je zo snel mogelijk een oplossing wilt. Daarom heb ik gelijk jouw punten teruggeboekt. Het kan even duren voordat je je punten weer ziet op My T-Mobile. Sorry voor het ongemak!

Als je wilt kun je nog met een omweg met jouw punten een pas kopen. Als je met je punten de 5 euro factuurkorting besteld, kun je daarmee weer de Travel & Surf S-pas kopen. Is dat een idee?

Ik wens je in ieder geval een fijne vakantie toe! En als ik nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag.
Ik heb inmiddels via de gewone weg een travel&surf pas gekocht dus ik kan ff vooruit. Ik spaar gewoon door tot volgend jaar
Ha Hajar.ik heb gekeken op mijn hotmail en nog steeds niets ontvangen ook geen spam Ik blijf nog 3 wk in Noorwegen en zou zsm de voucher nog willen ontvangen. Graag nog keer verzenden aub gr .
Hallo,
ik heb een M voucher geactiveerd maar hij heeft het nooit gedaan. Nu ben ik mijn punten kwijt en heb ik maar gewoon internet bijgekocht die ik per mb heb betaald. Ik heb er over gebeld en gechat en ze zeiden dat hij het gewoon zou moeten doen, jammer dat ze niet meteen konden zeggen dat de vouchers niet werken. Ik zou dus graag mijn punten en mijn geld terug willen.
Reputatie 6
Badge +17
@Ceeltje72,

Fijn om te horen dat het is gelukt via de gewone weg! 🙂 Nog een hele fijne vakantie en bij vragen weet je ons te vinden!

@december48,
Wat balen dat je de voucher niet hebt ontvangen! Zoals mijn collega Hajar al aanbood, wil ik graag een M-pas voor je activeren. Ik zie alleen dat je nog MB's voor in de EU vanuit je internetbundel over hebt. Ik kan nu nog geen M-pas activeren, want deze EU MB's moeten eerst op zijn. Je hebt nog ongeveer 15MB over. Kun je een berichtje sturen zodra deze MB's op zijn? Dan zorg ik dat de pas wordt geactiveerd. Sorry voor het ongemak!

@Sarakina99,
Goed dat je even contact opneemt met ons hierover. Ik zie inderdaad dat je op 14/7 een Travel & Surf M-pas hebt besteld. Bij een aantal klanten bleek de code niet te werken, maar dat is niet bij alle klanten het geval geweest. Kun je aangeven welke melding je kreeg toen je de voucher activeerde? Uit coulance heb ik jouw T-Mobile Extra punten teruggeboekt. Deze zijn binnen maximaal 24 uur zichtbaar op jouw My T-Mobile.

Ik hoop dat je ondanks dit toch een leuke vakantie hebt gehad. Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag.
Mijn mb 's Europa zijn op. Graag zsm pas activeren voor 500 mb. Heb verder geen wifi en wil zsm ontvangen
Hoe zit dat nu met travel en surf?? Doet dat nu inmiddels? Ik zit nu in het buitenland en h er nog dringend internet nodig liefst de L pas. Dit kan toch niet waar zijn?
Reputatie 6
Badge +17
@december48,

Goed dat je het aangeeft! Ik heb gelijk een M-pas (500MB) voor je geactiveerd. Je zult de kosten op My T-Mobile bij de overige kosten zien staan, maar ik heb een vergoeding toegevoegd die je op jouw komende factuur zult zien staan.

Nog een mooie tijd toegewenst in Noorwegen! En als ik nog iets voor je kan betekenen, weet je me te vinden.

@Alfred100,
Geen paniek! 😉 We hadden vorige week een storing met de L-pas dat als je MB's opwaren je niet online bleef tegen een lage snelheid. Maar dat probleem is sinds 27/7 opgelost. Ik heb nog even voor je in het systeem gekeken en ik zie dat je inmiddels een M-pas hebt geactiveerd en dat je daar ook al gebruik van hebt gemaakt. Is zo alles in orde?

Als ik je nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!
Beste antwoord. Super geregeld
Reputatie 2
Vorige week in Portugal bleek ik het door mij met T-Mobile Extra punten aangeschafte voucher voor Travel & Surf ook niet in te kunnen wisselen. Zouden jullie mijn punten ook kunnen 'crediteren'?

Bij voorbaat dank!
Ed
Ik had een voucher maar lees nu dat die niet werkt. Kan ik de punten waarmee ik gekocht heb terug krijgen? Daarnaast heb ik nu nog maar 5 Mb en kan ik er niet meer kopen omdat er een lopende tracé pas zou zijn. Maar die werkt dus waarschijnlijk niet. Hoe kan ik nu over 5mb tich nig internetten in Italië?
Reputatie 6
Badge +17
@Ed,

Balen dat jouw voucher ook niet werkte. Uit je vraag begrijp ik dat je weer terug bent in Nederland, daarom heb ik geen M-pas voor je geactiveerd maar de punten teruggestort. Sorry voor het ongemak! Ik hoop dat je ondanks dit toch hebt kunnen genieten van jouw tijd in Portugal. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het even weten!

@RonnM,
Ai, niet handig inderdaad dat jouw voucher niet werkt. Ik heb gelijk bij jouw gegevens gekeken en ik zie dat het gisteravond toch is gelukt om een M-pas aan te schaffen. Ik heb de punten van de voucher in ieder geval teruggeboekt. Sorry voor het ongemak! Klopt het dat je nu gebruik kunt maken van jouw internet?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het even weten. Voor nu in ieder geval nog een fijne tijd toegewenst in Italië!
Hallo,

Ik heb een paar weken geleden een travel s pas gekocht met mijn t mobile extra punten, zodat ik deze vandaag kon gebruiken. Nu heb ik de voucher geprobeerd in te wisselen maar ik kreeg geen bevestiging. Ik zie nu dat deze vouchers momenteel niet meer werken, maar ik heb er na vandaag niks meer aan. Ik heb net via de normale manier een s pas gekocht, maar wel rot dat ik er nou toch voor heb moeten betalen. Ik vroeg me af of ik mijn punten terug kon krijgen zodat ik de factuurkorting kan kopen, want dit vind ik wel erg zonde van mijn punten.

Groet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Smatata,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je Travel & Surf voucher niet werkte. Aangezien je nu niet meer in het buitenland bent, heb ik de punten teruggeboekt. Excuses voor het ongemak. Je kan met de punten €5 factuurkorting aanvragen en zo betaal je toch niet dubbel.

Als ik verder nog iets kan doen, laat het mij weten! 🙂
Beste klantenservice, een tijdje geleden heb ik 2 vouchers gekocht voor Travel & Surf met 100 mb met mijn punten tegoed. Ben nu in Duitsland (wifi punt) en beide vouchers werken niet. Kan ik ook de punten geretouneerd krijgen zodat ik via de korting wel weer mb's kan kopen? Dank voor de moeite.
Reputatie 6
Badge +16
Hi hi Jhdv,

Welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je het naar je zin in Duitsland? Ik denk dat je het nog beter naar je zin hebt als de Travel & Surf pas gewoon zou werken. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

Vreemd dat de vouchers niet werken. Waar gaat het precies fout en welke melding krijg je te zien. Mocht je de voucher codes al hebben ontvangen, zou je deze naar mij kunnen sturen in een privébericht?

In het systeem zie ik dat er gisteren een blokkade is verwijderd die ervoor zorgde dat je niet kon bellen en internetten in het buitenland. Klopt het dat je nu wel de vouchers kan inwisselen?

Om je zo snel mogelijk toegang te geven tot het internet heb ik voor nu kosteloos een S-pas voor je geactiveerd. De kosten voor deze pas zullen op My T-Mobile zichtbaar zijn, maar worden op je factuur vergoed.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Ik heb al enige tijd geleden, lees bijna een jaar geleden, twee passen gekocht en heb die geprobeerd in augustus te activeren. Ik was niet op de hoogte van de problemen. Ik heb nou geen punten meer en mijn vouchers verlopen op 31 augustus.

Reageer