Beantwoord

Travel en Surf pas met T-Mobile Extra punten tijdelijk niet op vooraad

Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Pemela,

Welkom op het forum! Ik zie dat je inderdaad een jaar geleden 2 passen hebt besteld. Dat was op 29 augustus 2015. Heb je ze nog geprobeerd om ze te activeren in augustus 2015 of deze augustus?

Het is niet zo dat de vouchers het al die tijd niet hebben gedaan. Een groot deel van de tijd dat jij de vouchers in het bezit had zouden ze het wel gewoon moeten doen. Ben je in de tussentijd niet in de gelegenheid geweest om ze te activeren?

Omdat ik het zonde vind dat je ze nu niet meer kunt gebruiken wil ik graag met je kijken naar een mogelijk oplossing hiervoor. Ik heb je hier een privébericht over gestuurd en zie je reactie graag tegemoet! 🙂
Heb twee vouchers op twee mobiele nummers besteld beide niet kunnen gebruiken daardoor weer dure pas aangeschaft baal der wel van
Reputatie 7
Badge +20
Hey Daan4567,

Welkom op ons forum!

Zou je kunnen aangeven waar het precies verkeerd is gegaan met het activeren van de pas? Wellicht kunnen we nog achterhalen waar de oorzaak precies zat om ervoor te zorgen dat dit in het vervolg niet meer gebeurt. Ging het mis bij het verzilveren of de werking van de pas zelf?

Hopelijk heb je verder een goede vakantie gehad? 🙂
Het ging mis bij het verzilveren van de vouchers kreeg bij elke poging te zien dat het niet mogelijk was of dat deze al gebruikt was
Reputatie 7
Badge +15
Hey Daan4567,

Dat is vervelend zeg! We hebben inderdaad een korte storing gehad met het verzilveren van de vouchers. Zou je mij in een privébericht de nummers willen geven waarbij dit niet gelukt is? Dan kunnen we samen even kijken naar een oplossing hiervoor. 🙂

Reageer