Beantwoord

Travel en surf pas verdiend bij extra punten, tijdelijk niet voorradig

• 17 juli 2016
  • 6 reacties
  • 299 Bekeken

Ik vind het vreemd dat als je voldoende punten extra gespaard hebt, het dan vervolgens niet mogelijk is deze te verzilveren, omdat deze tijdelijk niet voorradig zouden zijn. (350 punten)
Je krijgt niet echt een pas toegestuurd, maar een code waarmee je dit tegoed in werking kunt stellen.
Dat deze code tijdelijk niet voorradig zou zijn klinkt me heel vreemd in de oren, vooral nu met vakantietijd.
icon

Beste antwoord door Amy 18 juli 2016, 16:01

Hey Cheesecurve,

Ik heb het even voor je nagevraagd bij de T-Mobile Extra afdeling en de Travel & Surf-codes waren toch echt op. Ze zijn inmiddels alweer aangemaakt en hij kan weer besteld worden! 😃

Ga je binnenkort op vakantie?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Cheesecurve,

Ik heb het even voor je nagevraagd bij de T-Mobile Extra afdeling en de Travel & Surf-codes waren toch echt op. Ze zijn inmiddels alweer aangemaakt en hij kan weer besteld worden! 😃

Hey Cheesecurve,

Ja, maar ik heb niet genoeg punten over voor travel en surf (als bovengenoemd), maar hoop het te kunnen doen met mijn onlangs aangeschafte "stel bij" abo, immers daarbij zit een eu gebruiks deel inbegrepen. Voor mij ook een test. Dit is de eerste keer dat ik een databundel heb en deze zal ik ook alleen aanzetten met roaming op het moment dat ik bewust wat op internet wil opzoeken, zodat ik later niet geconfronteerd word met gepeperde rekeningen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Cheesecurve,

Slim om de databundel alleen aan te zetten wanneer je er daadwerkelijk gebruik van wilt maken!

Je maakt overigens met je Stel Samen & Stel Bij abonnement nooit zomaar kosten voor datagebruik zonder dat je het door hebt. Wanneer je nationale databundel op is schakel je automatisch over naar internet op een lage snelheid. Bij de MB's die je in de EU kunt gebruiken uit je bundel stopt dit automatisch wanneer je MB's op zijn. Je ontvangt dan automatisch een SMS voor het aanschaffen van een Travel & Surf-pas. Wanneer je dit niet doet zal je ook nooit zomaar kosten maken voor internet in het buitenland, zelfs niet als je roaming gewoon aan hebt staan. 🙂
Hey Cheesecurve,

20 augustus, ik zie nog steeds bij de punten ivm travel surf staan, dat deze tijdelijk niet voorradig zouden zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Cheesecurve,

Een terechte opmerking. De passen zijn tijdelijk beschikbaar geweest, maar zijn inmiddels weer uit het assortiment gehaald. We merken dat er een aantal van de codes die naar klanten worden verstuurd niet geldig zijn. Om te voorkomen dat je met de verkeerde verwachtingen naar het buitenland gaat hebben we ervoor gekozen om deze tijdelijk niet beschikbaar te stellen. Zodra alles weer werkt zoals je zou verwachten zullen ze weer te bestellen zijn in de T-Mobile Extra catalogus.

Sorry voor het ongemak! Ik hoop dat nu in ieder geval duidelijk is waarom ze even niet te bestellen zijn op onze website.

Ben je op dit moment trouwens in het buitenland? Waar ben je op vakantie? Ik ben benieuwd naar je reactie!
Reputatie 6
Badge +17
Hi hi Cheesecurve,

Daar ben ik weer. Ik heb zojuist te horen gekregen dat de T-Mobile Extra Travel & Surf vouchers weer beschikbaar zijn.

Neem een kijkje in de catalogus voor het aanbod. 😉

Reageer