Vraag

Travel en Surf pas voucher

• 1 maart 2016
  • 8 reacties
  • 404 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Ik heb in de shop een travel en surf M pas aangeschaft. De voucher ontvangen. Hierop staat dat de code in Nederland verzilverd moet worden, dit heb ik gedaan zoals op de voucher staat via www.t-mobile.nl/voucher, daar de code ingevuld.Toen ik in Spanje was dataroaming aan en wifi uit gezet (zoals op de voucher vermeld). Via de browser naar www.t-mobile.nl/voucher. Daar moest ik de code weer invullen. Toen kreeg ik een foutmelding. Ik kon de pas dus niet activeren omdat de code al in gebruik was! Wat heb ik fout gedaan? Kan ik de pas nu nog gebruiken voor een volgende vakantie?

8 reacties

Hi Issam,

Ik ben nog in Nederland, ga half juni naar het buitenland. Heb m'n vraag wat duidelijker als nieuw topic geplaatst, daar staat het ook wat specifieker beschreven. Misschien dat je daar wilt kijken?..

Gr Paula
Reputatie 7
Badge +20
Hi Paula,

Ik heb jou in dit topic van een reactie voorzien. 🙂
Badge +7
hi Mwpe,

Heb je de code nog?
De klantenservice kan mogelijk de voucher code voor jou alsnog verzilveren.
Tip bel of chat even met de klantenservice.
Reputatie 7
Badge +20
Hi mwPe,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je de vouchercode niet kon verzilveren. Heb je het wel leuk gehad in Spanje? Goed weer gehad hoop ik?

Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij gaan dit verder onderzoeken. Als je code gebruikt is en niet meer geldig is dan zul je kosteloos een nieuwe voucher ontvangen. Je kan binnen 5 werkdagen een terugkoppeling verwachten.

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Beste Hajar,
Bedankt, ik wacht het even af.

Een tip voor jullie is om de tekst op de voucher wat aan te passen: Nu staan de instructies wat je moet doen in NL en in het buitenland door elkaar in een zin, ik moest de tekst vaker lezen om het duidelijk te krijgen.

Duidelijker zou zijn om het te splitsen. Bijv. Doe in NL dit en dit. Doe in het buitenland dat.
Reputatie 7
Badge +20
Hey mwPe,

Bedankt voor je feedback, altijd welkom! :D

We gaan kijken of en hoe we dit eventueel kunnen aanpassen, helaas is het inderdaad een proces met meerdere stappen, waardoor het soms wat lastiger uit te leggen is zonder een heel lang verhaal te maken. Dit nemen we in ieder geval mee!

Als Hajar een update heeft, hoor je van haar. 🙂
Hi, ben bang dat ik dit nu dus ook gedaan heb. Het is inderdaad zeer onduidelijk.
Het is jammer dat je ook nergens terug kan vinden dat je je vouchers heb verzilverd en nog niet heb geactiveerd.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Aluap,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Wat heb je tot nu toe gedaan? Ben je op dit moment nog in Nederland of al in het buitenland. Mocht je nog in Nederland zijn, wanneer ga je de grens over?

Heb je ergens een bevestiging van ontvangen in het proces waarbij je de vouchers verzilverd? Ik ben benieuwd naar je reactie.

Reageer