Beantwoord

Travel & Surf in de T-Mobile Extra catalogus

• 25 december 2016
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Waarom zijn de traveeën surfpassen al maandenlang 'tijdelijk' niet beschikbaar? Het is toch jullie eigen aanbod.
icon

Beste antwoord door David 27 december 2016, 17:19

Hi LG2013 & Pachmag,

Het duurt inderdaad een behoorlijke tijd en ik kan jullie vraag dan ook goed begrijpen!

De vouchers werkten om de een of andere reden niet goed. Het verzilveren en activeren ging regelmatig mis, wat voor frustratie zorgde. Aangezien er niet direct kon worden achterhaald is besloten de vouchers uit de catalogus te halen. Het is echter wel de bedoeling dat deze weer aangeboden worden, vandaar dat deze er niet geheel uit verwijderd zijn. We hopen ze dan ook zo snel mogelijk weer aan te kunnen bieden!

Als je nou echt gespitst bent op voordelige MB's in het buitenland, dan kun je er ook voor kiezen om factuurkorting te kiezen van je punten. Je kunt dan een voucher aanschaffen, maar in principe verreken je die dan gewoon met de korting.

Mochten er nog meer vragen zijn, dan horen we dat graag van jullie!
Bekijk origineel

3 reacties

Hier ben ik ook erg nieuwsgierig naar. De definitie van tijdelijk van tijdelijk niet op vooraad, is niet zo tijdelijk na minstens 4/5 maanden
Reputatie 7
Badge +20
Hi LG2013 & Pachmag,

Het duurt inderdaad een behoorlijke tijd en ik kan jullie vraag dan ook goed begrijpen!

De vouchers werkten om de een of andere reden niet goed. Het verzilveren en activeren ging regelmatig mis, wat voor frustratie zorgde. Aangezien er niet direct kon worden achterhaald is besloten de vouchers uit de catalogus te halen. Het is echter wel de bedoeling dat deze weer aangeboden worden, vandaar dat deze er niet geheel uit verwijderd zijn. We hopen ze dan ook zo snel mogelijk weer aan te kunnen bieden!

Als je nou echt gespitst bent op voordelige MB's in het buitenland, dan kun je er ook voor kiezen om factuurkorting te kiezen van je punten. Je kunt dan een voucher aanschaffen, maar in principe verreken je die dan gewoon met de korting.

Mochten er nog meer vragen zijn, dan horen we dat graag van jullie!
Dank voor het antwoord. Ik begrijp dit. Bij mij werkte de voucher overigens probleemloos.

Reageer