Beantwoord

Travel & surf op vakantie

• 23 juli 2016
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

Wanneer kan ik met mijn gespaarde punten de travel & surf spas bestellen? Net nu in de vakantie staat er niet op voorraad.
icon

Beste antwoord door Amy 25 juli 2016, 11:16

Hey Karinz78 en Jan Kelder,

De vouchers zijn momenteel inderdaad op! Ze zijn erg hard gegaan en de afdeling die hier over gaat is ook al weer druk bezig om snel nieuwe codes beschikbaar te maken. Zodra de vouchers weer beschikbaar zijn zie je het in de catalogus. Je kunt het beste de catalogus dus in de gaten houden hiervoor.

Fijne vakantie alvast! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat is vreemd , voor enkele dagen nog ėėn aangevraagd. Wel goed gekeken ?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Karinz78 en Jan Kelder,

De vouchers zijn momenteel inderdaad op! Ze zijn erg hard gegaan en de afdeling die hier over gaat is ook al weer druk bezig om snel nieuwe codes beschikbaar te maken. Zodra de vouchers weer beschikbaar zijn zie je het in de catalogus. Je kunt het beste de catalogus dus in de gaten houden hiervoor.

Fijne vakantie alvast! 🙂
Het is inderdaad knap waardeloos dat het er uitgerekend nu niet is. Ik kijk ook al dagenlang of ze weer beschikbaar zijn. Ik kan me niet voorstellen dat dat zo ontzettend moeilijk is. Eerlijk gezegd lijkt dit me meer een manier om er meer te verkopen in het buitenland.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Deduchess,

Uiteraard is dit niet een manier om meer te verkopen in het buitenland. We hebben ze juist in vakantieperiode in de catalogus gezet om het gebruik te stimuleren. Je kunt natuurlijk nog wel €5,- factuurkorting aanvragen. Hiermee kun je ook een deel van een Travel & Surf pas rechttrekken. 🙂

Reageer