Beantwoord

Travel & surf voucher

• 25 september 2019
  • 1 reactie
  • 1012 Bekeken

Hallo goede dag, heb op 20 september of eerder via me punten een travel en surf pas L van 2gb staat niet tevens bij welke landen die geldig is, Heb heb in Nederland geactiveerd waar ik denk ik de fout ben in gegaan omdat meteen op me data word bij gedaan kan dat kloppen? wat ik heel raar vind omdat een travel en surf is dus lijkt mijn als dan in buitenland bent dat tie hem pakt omdat het een bundel is voor buitenland. Ben nu al mijn punten kwijt heb zelf nu een travel surf pass moeten kopen als iemand me hier mee kan helpen alsjeblieft. Chaten kan niet omdat ik met een bot word door verbonden heletijd en bellen ja wat denk je zelf als in Turkije zit. Kan ik met travel surf van 2gb op nieuwe krijgen of?
icon

Beste antwoord door David 26 september 2019, 09:43

Hi @Marco elberse,

Hopelijk is het in Turkije een stuk beter weer dan hier in Nederland! 😎

Ik ben gelijk even gaan nakijken wat er precies aan de hand is en zie waar het mis is gegaan. Het is niet verkeerd gegaan bij het activeren in Nederland, maar de Travel & Surf-pas die je hebt aangeschaft is geschikt voor gebruik in Zwitserland (zone 1), niet voor gebruik in Turkije (zone 2). Aangezien het de eigen verantwoordelijkheid is bij het plaatsen van een T-Mobile Extra bestelling en het duidelijk staat aangegeven om welk land het gaat (zie bijlage voor screenshot van de catalogus), kunnen we hier geen punten of andere compensatie voor geven.

Hoe dan ook wens ik je een goede tijd in Turkije toe en als je nog andere vragen hebt, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Marco elberse,

Hopelijk is het in Turkije een stuk beter weer dan hier in Nederland! 😎

Ik ben gelijk even gaan nakijken wat er precies aan de hand is en zie waar het mis is gegaan. Het is niet verkeerd gegaan bij het activeren in Nederland, maar de Travel & Surf-pas die je hebt aangeschaft is geschikt voor gebruik in Zwitserland (zone 1), niet voor gebruik in Turkije (zone 2). Aangezien het de eigen verantwoordelijkheid is bij het plaatsen van een T-Mobile Extra bestelling en het duidelijk staat aangegeven om welk land het gaat (zie bijlage voor screenshot van de catalogus), kunnen we hier geen punten of andere compensatie voor geven.

Hoe dan ook wens ik je een goede tijd in Turkije toe en als je nog andere vragen hebt, dan horen we het graag van je!

Reageer