Beantwoord

Unlimited Data voor een dag

  • 24 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 724 Bekeken

Gisteren was mijn databundel op en ik dacht, hey ik heb nog wat spaarpunten.
Ik zag uimited data voor een dag voor (uit het hoofd) 325 punten.

Nu zie ik in de app dat de bestelling rond is en afgehandeld. Ook de punten zijn verminderd. Maar ik zit nog steeds op lage datasnelheid.

Wat gaat hier mis?
icon

Beste antwoord door Hajar 24 augustus 2019, 13:09

Hi @Justintime2

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je punten inderdaad zijn afgeschreven. Ik heb daarom kosteloos de Unlimited data for a day bundel voor je geactiveerd. Je kan er vanaf nu van genieten! Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Justintime2

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je punten inderdaad zijn afgeschreven. Ik heb daarom kosteloos de Unlimited data for a day bundel voor je geactiveerd. Je kan er vanaf nu van genieten! Hopelijk is hiermee alles naar wens!
@Hajar

Hartstikke bedankt voor het regelen. Alleen is deze mb aanvullen wel doorbelast op mijn faktuur. Dus nu en punten er af en 3.50 kosten.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Justintime2,

Ik heb even meegekeken op jouw factuur! Hajar heeft de bunel voor 3,50 voor je geactiveerd, maar ook direct de kosten vergoed. Dit zie je op jouw factuur terug als "bedrag in jouw voordeel". Daar zie je dat de 3,50 er ook weer af is gehaald! 😃

Reageer