Beantwoord

Verkeerde prijs ontvangen

• 17 februari 2019
  • 4 reacties
  • 1815 Bekeken

Super leuk dat ik eindelijk eens een mooie prijs heb gewonnen via prepaid surprise. Krijg ook snel een brief met de prijs binnen. Ik zou een Pathé all-in voucher 2p hebben gewonnen. Komen we echter bij de bioscoop aan zijn het geen all-in vouchers en dus geen extra's voor ons. Ondanks dat het een prijs is, vind ik wel dat het moet kloppen wat er wordt aangegeven en gesuggereerd.
icon

Beste antwoord door David 19 februari 2019, 09:49

Hi Ronald,

Bedankt voor jouw snelle reactie! Ik heb het doorgezet en we gaan er zo snel mogelijk voor zorgen dat dit wordt rechtgezet, zodat je krijgt waar je recht op hebt. Wanneer we de voucher verzonden hebben, laat ik het je nog even weten, zodat je weet dat 'ie eraan komt!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ronald,

Een terecht punt, dat is niet erg netjes, als je maar de helft van de prijs kunt verzilveren! Ik ga gelijk even bij de afdeling die over PrePaid Surprise gaat navragen waar dit verkeerd is gegaan. Zou jij kunnen aangeven wat je uiteindelijk wél hebt gekregen en wat je niet kreeg als extra's?

Ik houd je in ieder geval op de hoogte!
pathe voucher voor alleen een film, maar dus geen all-in voucher incl. Drinken en snack
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ronald,

Bedankt voor jouw snelle reactie! Ik heb het doorgezet en we gaan er zo snel mogelijk voor zorgen dat dit wordt rechtgezet, zodat je krijgt waar je recht op hebt. Wanneer we de voucher verzonden hebben, laat ik het je nog even weten, zodat je weet dat 'ie eraan komt!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ronald,

De voucher is onderweg en zou vandaag geleverd moeten worden. Ik stuur je via een privébericht nog even de Track & Trace-code, zodat je weet waar de voucher is! Alvast veel plezier bij de film!

Reageer