Beantwoord

Verlies T-Mobile Extra punten

Goede middag, ik krijg nu net een mail dat ik met huidig abb geen tmobile spaarpunten meer spaar en dat de gespaarde komen te vervallen.
Ik weet hier niks vanaf en zou graag meer uitleg hier over willen hebben. Ik maak regelmatig gebruik van de gespaarde punten en vind het ook een extra bij mijn abb dat ik er voor spaar!!

Vriendelijke gr
saskia jolie
icon

Beste antwoord door TAVL 12 december 2018, 11:48

Goedemorgen @sjolie ,

Het is niet tof dat je hier op deze wijze pas achter komt. Eerder is door T-Mobile gecommuniceerd dat T-Mobile extra uit gefaseerd wordt. Oude abonnementen kunnen nog gebruik maken van de dienst, maar nieuwe abonnementen niet meer. Bij het aangaan van een verlenging ga je in feite een nieuw abonnement aan en gaat deze regel in werking. Daarmee vervallen dus ook je gespaarde punten. Helaas.

T-Mobile heeft inmiddels andere voordelen voor klanten, zoals Klantvoordeel. Wellicht kan dit je voordeel bieden?

Wil je meer weten, dan kun je in dit T-Mobile extra topic meer lezen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen @sjolie Welkom, alles over de spaarpunten is Hier te lezen.
Reputatie 5
Badge +3
Goedemorgen @sjolie ,

Het is niet tof dat je hier op deze wijze pas achter komt. Eerder is door T-Mobile gecommuniceerd dat T-Mobile extra uit gefaseerd wordt. Oude abonnementen kunnen nog gebruik maken van de dienst, maar nieuwe abonnementen niet meer. Bij het aangaan van een verlenging ga je in feite een nieuw abonnement aan en gaat deze regel in werking. Daarmee vervallen dus ook je gespaarde punten. Helaas.

T-Mobile heeft inmiddels andere voordelen voor klanten, zoals Klantvoordeel. Wellicht kan dit je voordeel bieden?

Wil je meer weten, dan kun je in dit T-Mobile extra topic meer lezen.

Reageer