Beantwoord

Verzilveren van bestelde 1/5 staatsloten?

• 7 december 2017
  • 6 reacties
  • 537 Bekeken

Heb 2 1/5 staatsloten besteld van mijn spaarpunten, deze verzilverd via de link in de mail, vervolgens zie ik deze loten nergens terug bij het account wat ik aangemaakt hebt bij de staatsloterij, er werd wel gevraagd naar voorkeur voor eindnummer, maar zie deze loten daar nergens terug? Doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd?
icon

Beste antwoord door David 8 december 2017, 15:35

Hoi Pu_ly62,

Je wilt natuurlijk wel die jackpot winnen! 😉

Wij leveren, vanuit T-Mobile Extra, de vouchers om mee te doen aan de Staatsloterij. Het uiteindelijke verzilveren en het gehele proces erna is echter een proces dat bij de Staatsloterij zelf ligt. Wij hebben verder geen inzicht in hun systemen en kunnen dus in dit geval niet voor je controleren wat er precies verkeerd gaat. Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice van de Staatsloterij, zodat zij je verder kunnen helpen!

Hopelijk kunnen zij je snel helpen en toi toi toi! 😃
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pu_ly62,

Je wilt natuurlijk wel die jackpot winnen! 😉

Wij leveren, vanuit T-Mobile Extra, de vouchers om mee te doen aan de Staatsloterij. Het uiteindelijke verzilveren en het gehele proces erna is echter een proces dat bij de Staatsloterij zelf ligt. Wij hebben verder geen inzicht in hun systemen en kunnen dus in dit geval niet voor je controleren wat er precies verkeerd gaat. Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice van de Staatsloterij, zodat zij je verder kunnen helpen!

Hopelijk kunnen zij je snel helpen en toi toi toi! 😃
Dank voor je duidelijke antwoord
Reputatie 2
Hoi

Ook ik heb een lot gekocht van mijn punten en vervolgens ook geen lot ontvangen.
Slechte zaak

Yvette
Reputatie 7
Badge +20
Hi Yvette,

Super dat je meedoet met onze spaarprogramma T-Mobile Extra. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat het staatslot op 9 december is verzonden. Heb je je spambox al gecontroleerd? Vaak komen zulke vouchers ook daar terecht. Ik heb voor de zekerheid de voucher opnieuw verstuurd.

Laat je even weten of je hem hebt ontvangen?
Hallo,

Ik heb op 15 december 2 1/5 staatsloterij loten gekocht via T-mobile Extra.

Ik heb nog steeds geen email ontvangen met een code erin. Ik heb ook in mijn SPAM gekeken, maar daar is niks te vinden.

Zou iemand mij willen helpen met dit probleem
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Roti.Penoti,

Je wilt natuurlijk graag jouw geluk beproeven! :)

Ik heb de vouchers opnieuw voor je verzonden, naar jouw Hotmail. Deze heb je dan, hopelijk, binnen een paar uur in je inbox! Kun je laten weten of dit ook daadwerkelijk het geval is? Hopelijk heb je ze gauw en win je een mooie prijs!

Reageer