Voorwaarden T-Mobile Extra (deel 1)

Reputatie 2
Hoi, Ik had eerst een Relax 300 abonnement. Ik heb dat verhoogd naar Relax 400. Toen ik mijn 300 abonnement had. Toen had ik nog iets van 2000 spaarpunten. Na mijn verhoging zie ik mijn spaarpunten nergens terug. Bij de verhoging is mij verteld dat me spaarpunten niet te komen vervallen. Ik kan ze nu nergens meer terug vinden. Ik heb me vervolgens wel opnieuw aangemeld. Niks ontvangen, dus ik vraag me af wat mijn status is en waar mijn spaarpunten zijn.

This topic has been closed for comments

278 reacties

Reputatie 2
je kunt ze het beste even bellen, je punten zijn vast niet weg maar niet zichtbaar
heb dit een keer gehad toen ik een nieuw nummer kreeg (door stalken) abbo en sim bleven het zelfde maar op mijn t-mobile was wan punten tegoed weg heb even gebeld en ze stonden er weer.
Reputatie 2
Je kunt voor de credits het beste naar T-Mobile Klantenservice bellen op het gratis telefoonnummer 0800 - 7111. Een van de medewerkers kijkt het saldo graag na.

Je kunt ook direct bellen naar T-Mobile Extra, via het gratis telefoonnummer (0800 - TM EXTRA / 0800 - 863 9872).
Reputatie 2
Ik heb een Relax 300 bundel met 50 SMS-jes. Kan ik mijn SMS bundel verhogen? Zo ja, met hoeveel en wat kost dat?
Reputatie 2
Hoi ik was vrijdag in de winkel om een abbotje af te sluiten met extra sms bundel.... en dat is 10 euro per maand extra en daar krijg je 1000 smsjes per maand voor.

groetjes Nancy
Reputatie 2
Eind oktober loopt mijn contract af en ik heb het omgezet in een ander contract (geen pre-paid). Ik blijf dus met hetzelfde telefoonnummer een abonnement houden.
Blijven mijn Mobile-extra punten dan gewoon staan of vervallen deze?

Alvast bedankt voor het antwoord!

groetjes mobieltjes
Reputatie 2
je verlening is met dezelfde gegevens dus er veranderd eigelijk niks ,dan een verlenging en maakt niet uit welk abbo je heb gekozen en dan behoud zeker je punten die je heb opgebouwd.
Reputatie 2
Ik vraag me iets af...

Begin november stopt mijn abb. bij t-mobile helemaal.
Ik heb behoorlijk wat punten gespaard en wil deze inleveren voor een mediazitzak.
Hiervoor heb ik 8925 punten nodig en die krijg ik alleen bij elkaar als ook de laatste maand meetelt.
Maar als mijn punten op de echte datum van beeindiging komen te vervallen kan ik hem dus niet meer bestellen...weet iemand iets meer?
Mag ik bijv. tot een maand na beeindiging nog bestellen? (kan het nl. ook niet duidelijk in de voorwaarden vinden...)

Dank je voor het antwoord.
Reputatie 2
Jouw punten vervallen direct op het moment dat je opzegt. De laatste factuur telt daarom niet mee voor de spaarpunten. Je kunt hierover meer vinden bij de voorwaarden door te kiezen voor de Voorwaarden T-Mobile Extra.

Bij een verlenging blijven je opgespaarde T-Mobile Extra-credits inderdaad behouden.

Heb je een nieuw abonnement afgesloten met Nummerbehoud, dan vervallen je credits bij opzegging, zelfs als je toch weer voor T-Mobile hebt gekozen. Je kunt jezelf uiteraard opnieuw aanmelden, maar je begint weer opnieuw met sparen.
Reputatie 2
Ilona schreef:

;
Heb je een nieuw abonnement afgesloten met Nummerbehoud, dan vervallen je credits bij opzegging, zelfs als je toch weer voor T-Mobile hebt gekozen. Je kunt jezelf uiteraard opnieuw aanmelden, maar je begint weer opnieuw met sparen.

Uhm....je laatste alinea is me totaal onduidelijk...
Ik heb nl. al een relax abbo maar stap over op een ander abbo met hetzelfde nummer alleen met een ander toestel. Vervallen dan dus ook mijn punten?
Reputatie 2
Je geeft niet aan of je een nieuw abonnement bij T-Mobile hebt gekozen (met Nummerbehoud) of voor een contractvernieuwing. Alleen bij een vernieuwing, waarbij de contracten naadloos in elkaar overlopen, behoud je je punten.
Reputatie 2
Ben sinds kort t-Mobile gebruiker.
Had bij Telfort een abbonement met 400 minuten en dacht dat ik altijd veel overhad(was zo toen ik mijn factuur thuisgestuurd kreeg) en lette daadoor niet op m'n belgedrag.
Nu heb ik een Relax 200 afgesloten en kom tot m'n grote schrik erachter dat ik vorige maand toch tegen de 400 minuten zat.
Nu keek ik ff online hier naar m'n factuur pppfff was ff schrikken maar ja.
En zag ook ineens tot m'n verbazing dat ik sinds 18 november ook alweer door m'n minuten heen ben, nu wil ik m'n abbo naar 400 minuten omzetten.
Nu is m'n vraag gaat dir gelijk vandaag in en als dat zo is worden de minuten die ik nu al teveel gebeld heb gelijk in minderin gebracht??
Reputatie 5
@nicolette1, als je je tariefplan laat wijzigen via T-Mobile Klantenservice of online via My T-Mobile dan gaat de wijziging direct in.

Voor jou geldt dat je je belminuten altijd op de 3e van de maand ontvangt. Als je vandaag je tariefplan wijzigt betekent dit dat je voor de periode van 3 tot en met 20 november naar verhouding belminuten ontvangt voor je Relax 200, dit zullen er iets meer dan 100 zijn. Voor de periode van 20 november tot en met 2 december ontvang je naar verhouding belminuten voor je Relax 400, dit zullen er iets minder dan 200 zijn.

Op 3 december ontvang je vervolgens voor de eerste maal de volledige 400 minuten.
Reputatie 2
Hhmm Dat wordt ff moeilijk dan want volgends mijn belstatus ben ik door m'n 200 minuten heen en heb ik 36,12 overige kosten en dit is per 18 november.
Doe ik er dan goed aan om per 2 december naar 400 minuten te gaan??
Reputatie 5
Ik zou het per direct laten wijzigen, tenzij je tot 2 december niemand meer gaat bellen.
Reputatie 2
Ja maar hoe zit het dan met die 36,12 overige kosten en het feit dat ik dus al over m'n minuten heen ben.
Ben gewoon bang dat ik straks als ik nu overga op zo'n hoge rekening ga uitkomen dat het moeilijk wordt om te betalen.
Reputatie 5
Er zal een aantal minuiten dat je gebeld hebt en die nu met je Relax 200 zijn verrekend als kosten 'buiten de bundel' in rekening worden gebracht.
Daarnaast is het zo dat alles wat je nu belt tot 2 december weer uit je nieuwe Relax 400 zal gaan. Als je je tariefplan nu niet wijzigt zullen alle gesprekken tot 2 december buiten je bundel vallen.
Reputatie 2
Oke bedankt weet wat me te doen staat;)
Reputatie 2
Ik heb een Relax 150 maar ik kan hem volgens een winkel niet meer verlengen voor de +100sms ..
Terwijk ik een keer daarvoor langsging zeiden ze dat het wel kon.. (ik wou er ffe over nadenken)
maar door een wijziging op een bepaalde datum kan het inneens niet meer...

Je zou het toch moeten aanprijzen dat ik hem wil verhogen?

Is er een manier dat het wel kan?

Fijne dag!
-Michel Merx.
Reputatie 2
Acties lopen altijd voor een bepaalde periode.
En deze acties lopen helaas niet meer, en daardoor is het niet mogelijk om je contract op deze voorwaarden te vernieuwen.
Reputatie 2
Dus: als je wilt profiteren van een nieuw leuk aanbod bij T-mobile om lage abbo-kosten te houden dan raak je toch je punten kwijt. Alleen als je je huidige abbo verlengt (waardoor in mijn geval mijn abbo-kosten wss flink omhoog zouden gaan) kun je je punten behouden? Dit is toch vreemd?
En hoe zit het dan met het aantal punten dat je krijgt per euro op je factuur. Begint dat ook weer bij 1, of krijg je er dan 2 of 3 omdat je al meerdere jaren klant bent bij T-mobile?
Reputatie 2
de jaren worden wel gewoon meegeteld.dus zit je 5 jaar bij t-mobile krijg je de hoogste punten gewoon toegewezen.
Reputatie 2
Waarom zegt de verkoper dat er niet bij?

Ik heb tegen hem gezegt dat ik er overna ging denken e.d. dan lijkt het mij logisch dat je erbij zegt dat er een beperking qua tijd op zit, deze zei tegen mij dat ik hem elk gewenst momen kan wijzigen, dat moment is voor mij een paar weken geleden.. En toen zei een andere vekoper dat het niet meer kon =P

Fijne dagje ^^
-Michel Merx.
Reputatie 2
ik wil graag mijn prijsplan verhogen van mijn flex abonnement. verlies ik dan mijn opgespaarde belbedrag??? dus `k ga van flex naar flex.... groetjes Mario
Reputatie 2
Zolang je binnen Flex blijft behoudt je je opgespaarde belbedrag. Je verliest ze wel als je van Flex naar Relax gaat.
Reputatie 2
ik ben aan het kijken voor een abbo maar ik wil eerst rond hebben dat het op mijn eigen naam staat.anders kom ik dalijk door verwarring in de problemen.
toch echter blijft voor mij de vraag of ik het goede antwoord wist.
mijn man heeft jaren opgebouwd die neem ik toch gewoon over??
en voor t-mobile extra moet ik me opnieuw aanmelden he!
en mijn inlog gegevens voor my t-mobile moet ik die dan ook opnieuw doen?
of kan ik gewoon met de huidige gegevens mij eigen inloggen??
wat ik nu dus ook al doe;)