Voorwaarden T-Mobile Extra (deel 2)

Reputatie 6
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=106273]Voorwaarden T-Mobile Extra (deel 1)[/thread].

Vragen over de voorwaarden van T-Mobile Extra kun je hier stellen.

[/modbreekt]

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 2
Geachte,
ik ga mijn t-mobile abonnement opzeggen, maar ik heb over de jaren redelijk wat spaarpunt gespaard. Wat gebeurd hiermee als ik mijn abbo opzeg. Moet ik ze opmaken voor dat ik het opzeg, of heb ik daar nog even de tijd voor.
MVG
Reputatie 6
@Siderius
Op het moment dat je abonnement wordt be
Reputatie 2
Dan kun je dus de gespaarde punten van je laatste factuur niet meer inwisselen??
Reputatie 2
Morgen is mijn laatste dag bij T-Mobile.
Nu wil ik natuurlijk mijn punten opnemen, maar mijn factuur, die nog moet komen, bevat natuurlijk ook nog punten, die ik wil opnemen.
Heeft iemand ervaring hiermee, om ook die punten te kunnen gebruiken?
Reputatie 2
Kan je je gespaarde punten van een account naar een andere account overzetten?

Beste Ellis. Je bericht is verplaatst omdat het in strijd is met de [thread=100147]huisregels[/thread]. Mvg Ries
Reputatie 6
als je bedoeld naar een andere proviter dat kan niet dan moet je ze opmaken voor je naar de andere proviter gaat
Reputatie 7
Nee, dat is niet mogelijk.

Gr.
Reputatie 7
Ik ga ervan uit dat je je T-Mobile extra punten bedoelt? Deze kun je niet overzetten naar een ander account.
Reputatie 5
@Gully
Als je het abonnement zelf opzegt, (of nummerbehoud) dan vervalt T-Mobile Extra automatisch en ook vervallen je gespaarde punten op de dag dat het contract wordt stopgezet. Zie ook: Hoe lang blijven mijn T-Mobile Extra-punten geldig?
Reputatie 5
@Ellis
Punten zijn zoals ezz al aangeeft niet over te zetten naar een andere account.