Vraag

Voucher bestelling my t-mobile shop

Waar vind ik de voucher van mijn bestelling in de t- mobile shop. Ik heb geen bevestiging ontvangen, gaat dit via de mail of post.
Gaat er wellicht iets mis.
Ik hoor het graag

Met vriendelijke groet,
J. Koppelaar

7 reacties

Reputatie 5
@illyj ik zie dat je inmiddels bent geholpen door onze telefonische klantenservice.

@Daantje1984 goed dat je even contact hebt opgenomen! Ik heb hiervoor contact opgenomen met de verantwoordelijk afdeling. Zij gaan ervoor zorgen dat je zo spoedig mogelijk de voucher alsnog ontvangt. Excuses voor het ongemak. Ik hoop je zo naar tevredenheid te hebben geholpen. Vragen? Let me know! 🙂
Hoi
Ook ik heb niks ontvangen maar mijn punten zijn wel afgeschreven. Zouden jullie mij de voucher als nog kunnen mailen?
Hallo,

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Geen voucher ontvangen (ook niet in mijn spam ;)) en de punten zijn wel afgeschreven. Zouden jullie mij ook (nogmaals) de vouchers willen mailen?

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
@ Mrjekoo

Ik heb contact opgenomen met de afdeling die hierover gaat! Hopelijk ontvang je de voucher snel! :)

Houd je ons op de hoogte?
Dank voor je antwoord. Heb echter nog geen mail ontvangen. Zou dezelfde voucher nogmaals verzonden kunnen worden. De bestelling is verder goed gelopen, want de punten zijn van mijn saldo afgeschreven.
Ik hoor het graag of ik de voucher via de mail kan krijgen.
Reputatie 6
Hallo Mrjekoo

Ik begrijp dat je dit graag wil weten en goed dat je dit even navraagt!

De voucher wordt per email naar je toegestuurd. Wil je in jouw inbox kijken of je deze ontvangen hebt? Als je daar geen voucher vind, wil je dan de spam-/ongewenste email folder controleren of de email daar is terechtgekomen?

Ik hoor graag van je of je de voucher ontvangen hebt! Alvast veel plezier ermee 🙂
wat heb je precies besteld?

Reageer