Beantwoord

Voucher buitenland

  • 3 mei 2017
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Help... zondag voucher buitenland 500mb aangeschaft van mijn punten...werkt niet...nu al onderhand mijn gratis 250mb opgemaakt aan het activeren van deze voucher. Heel vervelend maar vooral onhandig!!!
icon

Beste antwoord door David 4 mei 2017, 12:59

Hey Kale Knoest,

Dat is inderdaad behoorlijk onhandig! :S

Ik heb even gekeken en zie inderdaad dat je een pas hebt aangeschaft, maar deze nog niet hebt kunnen activeren. We zijn ervan op de hoogte dat de vouchers niet goed werken, we zijn hard op zoek naar een oplossing voor dit probleem. Aangezien jij daar nu niets aan hebt én jouw bundel ondertussen verbruikt is, heb ik een M-pas voor je geactiveerd en vergoed. Je kunt nu dus weer roamen! De vergoeding van de pas vind je straks terug op jouw komende factuur.

Hopelijk is het zo helemaal naar tevredenheid opgelost! Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Kale Knoest,

Dat is inderdaad behoorlijk onhandig! :S

Ik heb even gekeken en zie inderdaad dat je een pas hebt aangeschaft, maar deze nog niet hebt kunnen activeren. We zijn ervan op de hoogte dat de vouchers niet goed werken, we zijn hard op zoek naar een oplossing voor dit probleem. Aangezien jij daar nu niets aan hebt én jouw bundel ondertussen verbruikt is, heb ik een M-pas voor je geactiveerd en vergoed. Je kunt nu dus weer roamen! De vergoeding van de pas vind je straks terug op jouw komende factuur.

Hopelijk is het zo helemaal naar tevredenheid opgelost! Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

Reageer