Beantwoord

Voucher Chocstar

• 18 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 225 Bekeken

Deze voucher is geldig voor: 1 chocoladereep XL (240 gram) en maximaal 5 ingrediënten. Zodra je op de site van Chocstar een reep wil samenstellen, krijg je de melding dat je maar maximaal 4 ingrediënten mag toevoegen: "Sorry maar helaas is 4 ingrediënten echt het maximum. Enerzijds omdat wij geloven dat met max 4 ingrediënten de balans tussen chocolade en ingrediënten het beste is en anderzijds gewoonweg omdat er niet meer in de chocolade passen. Maar wij zijn er heilig van overtuigd dat je met 4 verschillende ingrediënten een hele lekkere chocoladereep kunt samenstellen"
Hoe lossen we dit op?
icon

Beste antwoord door David 19 oktober 2016, 15:31

Hey Angela,

Had je al een hele combinatie met 5 ingrediënten op het oog? :S

Ik gok dat er een tikfout is gemaakt of dat er ondertussen iets is veranderd in het maximaal aantal ingedriënten. Wat had Chocstar je voor antwoord gegeven? Ik heb dit in ieder geval aangekaart bij de afdeling die over T-Mobile Extra gaat en gevraagd of dit aangepast kan worden in de T-Mobile Extra Catalogus, zodat mensen niet van een koude kermis thuis hoeven te komen.

Geniet in ieder geval van je chocola en als wij nog iets kunnen doen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Inmiddels van Chocstar een reactie ontvangen met een duidelijk antwoord....(nog niet van T-Mobile)
Reputatie 7
Badge +20
Hey Angela,

Had je al een hele combinatie met 5 ingrediënten op het oog? :S

Ik gok dat er een tikfout is gemaakt of dat er ondertussen iets is veranderd in het maximaal aantal ingedriënten. Wat had Chocstar je voor antwoord gegeven? Ik heb dit in ieder geval aangekaart bij de afdeling die over T-Mobile Extra gaat en gevraagd of dit aangepast kan worden in de T-Mobile Extra Catalogus, zodat mensen niet van een koude kermis thuis hoeven te komen.

Geniet in ieder geval van je chocola en als wij nog iets kunnen doen, laat het dan weten!
Ja, Chocstar heeft heel snel en duidelijk uitgelegd waarom zij van 5 naar max 4 ingrediënten zijn gegaan, alleen T-Mobile heeft dit nog niet aangepast, gaat nu gebeuren, jammer, want je moet al uit zoveel smaken kiezen, nog eentje minder was een grote teleurstelling
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Angela,

Gelukkig heeft Chocstar het snel en duidelijk uit kunnen leggen wat er aan de hand is en is alles zo opgehelderd! Ik zie dat het inmiddels ook op onze website is aangepast. ik begrijp dat je het jammer vindt dat je maar uit vier smaken kon kiezen, maar ik hoop dat je ondanks dat toch geniet van je zelf samengestelde reep!

Reageer