Beantwoord

Voucher Chocstar chocoladereep niet ontvangen

• 2 maart 2016
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Ik heb de code niet ontvangen om mijn chocola te bestellen. In de T-Mobile kan ik wel zien dat er 1150 punten zijn afgetrokken. Ik heb in mijn mailbox gekeken en in de spam maar er is niks gekomen. Wat kan ik nu doen? De datum wanneer ik de bestelling heb Gedaan is 29-02-2016
icon

Beste antwoord door David 3 maart 2016, 13:00

Hey Kevin,

Goed dat je dit bij ons aankaart, je wilt natuurlijk wel je choco! ;)

In ons topic over dergelijke problemen hebben we in het eerste bericht een paar instructies die je zelf nog kunt uitvoeren en controleren. Als dan blijkt dat je de voucher echt niet hebt ontvangen, kun je daar een bericht achterlaten en dan pakken we het voor je op. Dit topic gaat op slot om het forum overzichtelijk te houden!

We hopen natuurlijk dat je de voucher alsnog vindt, maar anders zien we je bericht graag spoedig binnenkomen!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Kevin,

Goed dat je dit bij ons aankaart, je wilt natuurlijk wel je choco! ;)

In ons topic over dergelijke problemen hebben we in het eerste bericht een paar instructies die je zelf nog kunt uitvoeren en controleren. Als dan blijkt dat je de voucher echt niet hebt ontvangen, kun je daar een bericht achterlaten en dan pakken we het voor je op. Dit topic gaat op slot om het forum overzichtelijk te houden!

We hopen natuurlijk dat je de voucher alsnog vindt, maar anders zien we je bericht graag spoedig binnenkomen!