Beantwoord

Voucher inwisselen lukt niet

• 16 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Heb 500 mb aangevraagd via gespaarde punten maar ik krijg steeds deze melding:

Beste klant, er is een technische fout opgetreden bij het activeren van je T-Mobile Extra 500MB Bundel. Mogelijk is er al een andere bundel actief. Wacht tot je huidige bundel is afgelopen en probeer het daarna nog eens. Groet, T-Mobile
wat moet ik hiermee? Mijn bundel is echt al 2 dagen op hoor!
icon

Beste antwoord door Hajar 17 augustus 2016, 15:09

Hi Jetje,

Welkom op ons Forum!

Volgens mij er gaat inderdaad iets fout. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat jede 500MB hebt aangevraagd via T-Mobile Extra, maar hij is nog niet toegevoegd ondanks dat je databundel al verbruikt is. Ik kan begrijpen dat je zo snel mogelijk weer gebruik wilt maken van je MB's en dus heb ik de 500MB bundel geactiveerd. Deze is op My T-Mobile zichtbaar als compensatiebundel. Ik hoop dat je dit een passende oplossing vindt.

Als ik verder nog iets kan doen, laat het mij weten. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jetje,

Welkom op ons Forum!

Volgens mij er gaat inderdaad iets fout. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat jede 500MB hebt aangevraagd via T-Mobile Extra, maar hij is nog niet toegevoegd ondanks dat je databundel al verbruikt is. Ik kan begrijpen dat je zo snel mogelijk weer gebruik wilt maken van je MB's en dus heb ik de 500MB bundel geactiveerd. Deze is op My T-Mobile zichtbaar als compensatiebundel. Ik hoop dat je dit een passende oplossing vindt.

Als ik verder nog iets kan doen, laat het mij weten. 😉
Bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan Jetje! 🙂

Reageer