Beantwoord

Voucher niet ontvangen

  • 6 december 2017
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

24-11-2017 heb ik een bestelling gedaan voor een voucher van Videoland. Punten zijn afgeschreven en ik kan in mijn spam niets vinden. Gr Martine
icon

Beste antwoord door David 7 december 2017, 09:43

Hoi Martine,

Je hebt jouw vraag in drie verschillende topics gesteld. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden? Het meerdere malen stellen van je vraag, en openen van nieuwe topics, valt onder spam en is in strijd met de huisregels. Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Martine,

Je hebt jouw vraag in drie verschillende topics gesteld. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden? Het meerdere malen stellen van je vraag, en openen van nieuwe topics, valt onder spam en is in strijd met de huisregels. Dit topic gaat op slot.