Beantwoord

Voucher niet ontvangen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Net punten ingewisseld voor hotel overnachting en podium kado kaart. Punten zijn er wel af gehaald van alle twee maar ik heb maar een voucher ontvangen? ☹️
icon

Beste antwoord door David 15 juli 2018, 11:11

Hoi JardyK,

Aangezien ik niet wist welke je wel en welke niet had ontvangen, heb ik ze voor de zekerheid allebei nogmaals verstuurd. Dan weten we in ieder geval zeker dat je ze hebt! 😉

Ik heb ze naar het bij ons bekende e-mailadres gestuurd en ik reken er dan ook op dat je ze nu allebei zal ontvangen. Kun je laten weten of je ze daadwerkelijk hebt gekregen? Houd voor de zekerheid ook je spambox in de gaten, zoals Centaur terecht aangeeft belanden ze daar nog wel eens.

We horen graag van je of je alles nu wel goed hebt ontvangen!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Al in de spambox van je email account gekeken?
Uiteraard. Zit niks in kreeg de andere voucher via sms
Reputatie 7
Badge +20
Hoi JardyK,

Aangezien ik niet wist welke je wel en welke niet had ontvangen, heb ik ze voor de zekerheid allebei nogmaals verstuurd. Dan weten we in ieder geval zeker dat je ze hebt! 😉

Ik heb ze naar het bij ons bekende e-mailadres gestuurd en ik reken er dan ook op dat je ze nu allebei zal ontvangen. Kun je laten weten of je ze daadwerkelijk hebt gekregen? Houd voor de zekerheid ook je spambox in de gaten, zoals Centaur terecht aangeeft belanden ze daar nog wel eens.

We horen graag van je of je alles nu wel goed hebt ontvangen!
Hallo

Ik heb ze nu ontvangen! Hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +20
Top! Graag gedaan! 🙂

Reageer