Beantwoord

voucher niet ontvangen

  • 11 november 2019
  • 2 reacties
  • 668 Bekeken

beste T-mobile, ik heb van  mijn punten een voucher voor time to momo besteld maar geen voucher ontvangen om 1 stadsgids te downloaden. In al mijn postbussen gezocht, zit ook niet tussen de spam. De punten zijn wel afgeschreven. Kunnen jullie de voucher opnieuw sturen?

icon

Beste antwoord door David 12 november 2019, 14:46

Hoi @annelouis,

Ik heb de voucher nogmaals naar jouw Hotmail verzonden. Als je deze nog niet direct hebt, kijk dan ook even goed in de spambox. Mails die in de spambox belanden worden meestal slechts 7 dagen bewaard, dus het kan kloppen dat je die nu niet meer zou zien als de voucher op 31 oktober succesvol is verzonden maar in je spambox belandde.

Ik hoor graag van je of je de voucher nu wel hebt ontvangen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @annelouis,

Ik heb de voucher nogmaals naar jouw Hotmail verzonden. Als je deze nog niet direct hebt, kijk dan ook even goed in de spambox. Mails die in de spambox belanden worden meestal slechts 7 dagen bewaard, dus het kan kloppen dat je die nu niet meer zou zien als de voucher op 31 oktober succesvol is verzonden maar in je spambox belandde.

Ik hoor graag van je of je de voucher nu wel hebt ontvangen!

Ik heb hem ontvangen, dank!

Reageer