Beste antwoord door Muberra
Hi Kappertje24,
Welkom op ons forum. :)
Leuk dat je gebruik maakt van jouw spaarpunten! Heb je al gekeken in jouw spambox, omdat de vouchers daar soms nog wel eens terecht in willen komen en we je dit ook als eerste vragen te checken! Zou je dat willen doen als je dat nog niet hebt gedaan?
Als het niet in jouw spambox is binnengekomen, zou je in je mail instellingen het volgende willen uitvoeren? Zo kunnen we er vrijwel zeker van zijn dat bij een volgende verzending de vouchers wél aankomen!
- Ga naar de instellingen van je Hotmail account (Tandwieltje rechts boven)
- ‘Opties’
- ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
- Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.funvoucher.nl
Daarna kun je een reactie achterlaten in dit speciale topic voor de T-Mobile extra bestellingen. Wij zorgen er dan voor dat het wordt opgelost!
Bekijk origineel
Welkom op ons forum. :)
Leuk dat je gebruik maakt van jouw spaarpunten! Heb je al gekeken in jouw spambox, omdat de vouchers daar soms nog wel eens terecht in willen komen en we je dit ook als eerste vragen te checken! Zou je dat willen doen als je dat nog niet hebt gedaan?
Als het niet in jouw spambox is binnengekomen, zou je in je mail instellingen het volgende willen uitvoeren? Zo kunnen we er vrijwel zeker van zijn dat bij een volgende verzending de vouchers wél aankomen!
- Ga naar de instellingen van je Hotmail account (Tandwieltje rechts boven)
- ‘Opties’
- ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
- Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.funvoucher.nl
Daarna kun je een reactie achterlaten in dit speciale topic voor de T-Mobile extra bestellingen. Wij zorgen er dan voor dat het wordt opgelost!
